مجتبی اکبری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری کاروان 'سلامت و امید' در شهرکرد در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر 4 برنامه شامل داوطلب یار، مروجان سلامت، فرشتگان رحمت و نیابت داوطلبان این جمعیت به مردم ارائه خدمت می کنند.
وی افزود: در طرح مروج سلامت با هدف پیشگیری از آسیب های ناشی از اجرای برنامه های شب چهارشنبه آخر سال از سوی برخی افراد برنامه های فرهنگی و اجتماعی برگزار می کند.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در طرح فرشتگان رحمت که هر سال از 12 بهمن تا 25 اسفند برگزار می شود، بسته های حمایتی از سوی خیران و داوطلبان تهیه و بین نیازمندان توریع می شود.
اکبری تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده در طرح فرشتگان رحمت امسال 50 هزار سبد غذایی تهیه و بین افراد نیازمند توزیع می شود.
به گفته وی، طرح نیابت که داوطلبان جمعیت هلال احمر به نیابت از فرزندان افراد سالمند، معلول و از کارافتاده به سرکشی و دیدار این افراد می روند.
وی با بیان اینکه هم اینک 700 هزار نفر عضو و داوطلب جمعیت هلال احمر هستند، ادامه داد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ظرفیت جذب تمامی جمعیت کشور را به عنوان داوطلب هلال احمر دارد.
اکبری تصریح کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گروه های مختلف 'مشارکت، هدایت و حمایت' ساماندهی و به مردم ارائه خدمت می کنند.
طرح نوروز 96 دستگاههای خدمات رسان امدادی در کشور از 25 اسفند95 تا 15 فروردین ماه سال 96 برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، بیستمین کاروان ملی سلامت و امید جمعیت هلال احمر امروز دوشنبه برای مدت سه روز وارد چهارمحال و بختیاری شد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7361/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.