به گزارش ایرنا، روند اکران فیلم های کوتاه تولید شده در چهارمحال و بختیاری در این جشنواره به مدت سه روز انجام می شود.
روند داوری آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره با حضور ' پناه بر خدا رضایی '، 'جمال اسکویی ' و 'کامران جاهدی ' نیز همزمان با اکران آثار آغاز شد.
فیلم های این جشنواره در دو نوبت اکران صبح و بعد از ظهر با حضور کارگردان ها و مخاطبان در فرهنگسرای شهرکرد انجام می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:53 اثر از هنرمندان فیلمساز استان به جشنواره فیلم کوتاه بام ایران رسید.
جواد کارگران دهکردی در گفت وگو با ایرنا افزود : سومین جشنواره فیلم کوتاه بام ایران چهارمحال و بختیاری از پانزدهم تا هفدهم اسفندماه به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.
وی گفت: این جشنواره به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی در جهت معرفی فرهنگ، آداب و رسوم منطقه و تقویت بنیان‌های فرهنگی سینمای کشور همراه با طرح تحلیل شاخصه‌های قابل تأمل در حیطه محتوا و شکل از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
به گفته وی، آثار این جشنواره در دو بخش فیلم کوتاه داستانی و فیلم کوتاه مستند مورد بررسی هیات داوران قرار گرفته است.
کارگران یادآور شد: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، رفتارهای مردم سرزمین من، تحکیم بنیان خانواده، آسیب‌های اجتماعی، نماز و نیایش، عفاف و حجاب و بخش آزاد از محورهای این جشنواره است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون سالانه حدود یکصد فیلم کوتاه از سوی هنرمندان فیلمساز چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
فیلمسازان چهارمحال و بختیاری در یک دهه اخیر موفق راهیابی آثارشان به برخی از جشنواره های معتبر داخلی و بین المللی از جمله فیلم فجر ، برلین و الغدیر شده اند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.