به گزارش ایرنا، جهانبخش صفری دهکردی روز شنبه در دیدار مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال وبختیاری با کارکنان این خبرگزاری اظهار کرد: رشد و توسعه تکنولوژی، استفاده همگانی از فناوری های نوین و سرعت انتشار اخبار در فضای مجازی را نباید نادیده گرفت، چرا که این رویکرد آسیب ها و تبعات جبران ناپذیری را بدنبال دارد.
وی افزود: گاه بدلیل همین سرعت بالای فضای مجازی و سیاست های محافظه کارانه برخی مدیران در نشر اطلاعات و حتی در ارائه عملکرد دولت، شاهد انتشار اخبار نادرست از وقایع در مواقع حساس هستیم.
صفری همچنین در ادامه اقدام برخی مسئولان در واکنش به انعکاس اخبار و نقد مردم را غیرمنطقی دانست و تصریح کرد: انتقادها به رشد شاخص ها در جامعه کمک می کند.
رییس خبرگزاری ایرنا شهرکرد اظهار کرد: با وجود وضع قوانین مطلوب اما بدلیل کاستی و اهمال در فضای نقد جامعه، شاهد برخی هرج و مرج ها و افزایش میزان نارضایتی مردم از مسئولان هستیم.
وی رسالت اصلی ایرنا در انتشار اخبار را سه اصل صحت، دقت و سرعت و با رعایت خطوط قرمز نظام در قالب اخبار مطبوعاتی و محرمانه دانست.
صفری ادامه داد: اهداف و رسالت خبرگزاری ایرنا، با اهداف دستگاه های دولتی همسوست و مدیران باید این خبرگزاری را به عنوان بازوی خبری خود در نظر داشته باشند.
وی از مسئولان استان و مدیران روابط عمومی ها بخصوص استانداری خواست با بهره گیری از این ظرفیت برای نشر اخبار و افزایش تعامل مثبت با این خبرگزاری بخصوص در ایام انتخابات همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار اظهار کرد: این مجموعه آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی رسانه هاست.
احسان فروزنده شهرکی افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرگزاری پیشرو در انتشار صحیح، موشکافانه و تحلیلی اخبار استان مورد وثوق استانداری است.
وی از این خبرگزاری به عنوان مرجع اطلاع رسانی برای برخی رسانه ها نام برد و از اعلام آمادگی استانداری برای تعامل بیشتر و موثر و سازنده با ایرنا خبر داد.
احسان فروزنده شهرکی همچنین اظهار کرد: رسالت روابط عمومی ها، ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و این بخش موظف است نظرات و انتقادات و دیدگاه های مردم را آن گونه که هست به مدیران منتقل کند.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.