به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نخستین نشست طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان نیز در برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه از ظرفیت معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان بهره مند شوند.
وی با اشاره به اقدامات مطلوب اخیر نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در مبارزه با مواد مخدر در برخی نقاط آلوده استان افزود: انجام اقدامات فرهنگی و برخورد با فروشندگان و تولید کنندگان مواد مخدر جزو مهمترین تقاضاهای ساکنان مناطق آلوده محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به منظور افزایش مبارزه با فعالان مواد مخدر و سرعت بخشی در دستیابی به اهداف مشخص شده در این حوزه باید از توان خیران، معتمدان، ریش سفیدان، بزرگان و افراد بانفوذ محلی برای احداث پایگاه های نیروی انتظامی استفاده و بهره گیری شود.
وی یادآور شد: فرهنگسازی و انجام فعالیت های علمی فرهنگی به منظور حذف بدعت های نامناسب در برخی مراسم عزاداری و شادی نیازمند همکاری مردم با مسئولان است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نیروی انتظامی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم و افزایش تامین امنیت و آرامش آنان از توان معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان بهره گیری می کند.
غلامعباس غلامزاده تاکید کرد: بهره گیری از توان معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان به منظور ارتقای توسعه امنیت پایدار در چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.
وی افزود: امنیت چهارمحال و بختیاری در سطح کشور مطلوب و این امر تنها با همکاری و تعامل بین مردم و مسئولان محقق شده است.
در دیدار فرماندهان انتظامی سراسر کشور با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع نقش مردم در تامین امنیت و نظم جامعه مطرح شد.
به همین منظور از طریق وزارت کشور ستادی با عنوان همکاری و مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت عمومی تشکیل و فعال شده که از سوی استانداران اجرایی می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.