به گزارش ایرنا براساس گزارش های پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مجموع 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر احداث شده در کشور، یک میلیون و 915 هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد نیز یک میلیون و 774 هزار و 761 واحد مسکن مهر افتتاح شده است که تعداد 764 هزار و 560 واحد آن در سه سال اخیر انجام شده است.
در استان چهارمحال و بختیاری نیز 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر احداث شد که از این تعداد در دولت قبل تنها هشت هزار واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع واحدهای مسکن مهر احداث شده در این استان 2 هزار و 500 واحد نیمه تمام و در حال تکمیل است که مطابق برنامه ریزی های انجام شده تا نیمه اول سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
محسن حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با گزارشگر ایرنا اظهار کرد: از تعداد واحدهای باقی مانده 578 واحد تکمیل و همزمان با دهه فجر تحویل متقاضیان می شود.
به گفته وی، 300 واحد از این تعداد در شهرهای شهرکرد، بروجن، فرخشهر و فارسان و 278 واحد نیز در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت است.
حیدری با بیان اینکه مابقی واحدهای مسکن مهر باقی مانده تنها در شهرهای شهرکرد و فارسان است، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی نیمه دیماه جاری، چهارمحال و بختیاری مقام سوم کشور در اجرا و تحویل طرح مسکن مهر را کسب کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 12 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم در استان تکمیل و به متقاضیان تحویل شد.
گودرز امیری تصریح کرد: مشکلات زیرساختی، بدهی دستگاه های اجرای برای انجام خدمات زیربنایی و روبنایی طرح های مسکن مهر و اختلافات با تعاونی ها مهم ترین مشکلات و دغدغه های پیش روی تکمیل طرح مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری بود که در دولت یازدهم با همت و تلاش مسئولان در راستای خانه دار شدن مردم رفع شد.
گزارشگر: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.