به گزارش ایرنا، محمدحسین بدیعی روز یکشنبه در نشست شورای مرکزی روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این جشنواره همزمان با دهه فجر امسال در 7 رشته مختلف برگزار می شود.
وی افزود: رشته های نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری شامل مقاله، یادداشت، خبر، مصاحبه و گفت و گو، عکس، گزارش و خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی است.
بدیعی تصریح کرد: پرداختن به مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه مانند اطلاع رسانی در حوزه ترویج نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، رعایت حقوق شهروند، حفظ حریم امنیت عمومی و مسائل مرتبط با جامعه جزو موضوعات این جشنواره محسوب می شود.
وی یادآور شد: آثاری برای رقابت در نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری پذیرفته می شود که در پورتال اطلاع رسانی دستگاه اجرایی مربوطه منتشر شده باشد.
رئیس شورای مرکزی روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری اظهار کرد:'تبیین خدمات دولت یازدهم'، 'تبیین پتانسیل ها، توانمندی ها و چالش ها در زیرساخت های توسعه ای' و 'تبیین دستاوردهای دولت در بخش های مختلف' از مهمترین محورهای موضوعی این جشنواره محسوب می شود.
وی گفت: شرایط ارسال آثار و برنامه زمان بندی این جشنواره از طریق شبکه دولت به روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ارسال می شود.
بدیعی تاکید کرد: هیات داوران پس از ارزیابی های مورد نظر، در هر رشته سه نفر از روابط عمومی ها را به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می کند.
وی افزود: ایجاد پویایی، رشد کمی و کیفی فعالیت علمی در بخش های مختلف روابط عمومی و همچنین ارتقای جایگاه روابط عمومی ها از مهمترین اهداف برگزاری نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
هم اینک 140 نفر در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در حوزه روابط عمومی فعالیت دارند که
از این تعداد 14 نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانخبش صفری دهکردی
7362/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.