به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز قائد امینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به مشکلات کرونا اظهار داشت: امروز بسیاری کشورهای پیشرفته در مسائل ساده با مشکل مواجه شدند.

وی گفت: در امر آموزش نیز در دنیا بیش از یک میلیارد دانش آموز با مشکل مواجه شدند و در کشور هم مدارس تعطیل شد اما باعث افتخار است که بعد دو تا سه روز آموزش‌ها از طریق فضای مجازی شروع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل وجود آموزش دو طرفه از راهکار شبکه شاد استفاده شد، اما صیانت از اطلاعات همکاران و دانش آموزان نیز اهمیت دارد پس به دنبال شبکه اختصاصی آموزش و پرورش رفتیم که شبکه آموزش دانش آموزی ایجاد شد که مخفف این شبکه هم شاد است.

وی گفت: مشکلات احصا شده و پیگیری‌ها با اداره ارتباطات و مخابرات صورت گرفت تا بتوان تمام دانش آموزان را از این شبکه بهره‌مند کرد.

وی با بیان اینکه نظارت نیز توسط مدیر و کارشناسان در شبکه شاد محقق شده است، گفت: اگر آموزش و پرورش موفق باشد نظام کشور موفق خواهد بود و این امر بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۷۶ درصد دانش آموزان به شبکه شاد متصل شدند اما بازهم سوالاتی بود که به ۱۲۲ سوال پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: مدارس از روز شنبه به مدت یک ماه برای رفع اشکال برای دانش آموزانی که از امکانات آموزشی بهره مند نشدند، بازگشایی می‌شوند.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته تا این زمان اکثر محتوای آموزشی تمام شده بود لذا این حضور برای رفع اشکالات برای هر دانش آموزی است که ایراداتی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمام دانش آموزان ملزم به حضور ندارند و مراکز استثنایی و پیش دبستانی، مراکز خوابگاهی باز نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.