علی ملکپور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سبد غذایی به ارزش ۹ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه سبد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ و حبوبات است، گفت: به منظور کمک به رفع نیازهای معیشتی و کاهش مشکلات اقتصادی مددجویان زیرپوشش این نهاد و خانواده‌های آسیب‌پذیر که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند،پویش همدلی راه‌اندزی شده است.

ملکپور افزود: پیش بینی می‌شود در ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار سبد مواد غذایی و غذای گرم با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال در بین این خانواده‌ها با رعایت فاصله اجتماعی، حفظ کرامت نیازمندان و رعایت تمامی نکات بهداشتی توزیع ‌شود.

وی اظهارداشت:جهت جمع‌آوری کمک‌های مومنانه مردم برای حمایت و کمک از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)کد دستوری #۰۳۸۸۸۷، شماره حساب بانک ملی۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ در نظر گرفته شده است و مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: هم‌اکنون ۱۲۸ فرزند محسنین که دارای سرپرست ناتوان و بیمار هستند، در انتظار کمک خیران هستند.

به گفته وی، تاکنون ۲ هزار و ۹۴ فرزند یتیم نیز در سامانه اکرام ایتام ثبت‌نام شدند، که کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۶ درصد جمعیت و ۱۱ درصد از مجموع خانوارهای چهارمحال و بختیاری زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.