سید عبدل درگاهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، تعداد فروشگاه‌های اینترنتی فعال در استان را ۴۹ واحد اعلام و تصریح کرد: در طول دو سال گذشته ۱۹ فروشگاه اینترنتی به ثبت رسیده است. 

وی، تعداد مجموع مرسوله جابجا شده در سال ۹۸ از طریق اداره پست استان را ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار مورد ذکر کرد و افزود: از این تعداد یک میلیون و ۴۲۰ هزار مرسوله از استان خارج و یک میلیون و ۷۴۰ هزار مرسوله وارد استان شد. 

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری، تعداد واحدهای پستی فعال در سطح استان را بیش از ۲۹۳ واحد پستی عنوان کرد و گفت: از این تعداد حدود ۱۳۳ واحد شهری و مابقی روستایی است.
درگاهی ادامه داد: سرانه مرسوله پستی استان در سال  ۹۸ حدود ۲.۴۵ درصد به ازای هر نفر بود، که ایجاد تعادل و نزدیک شدن خروج مرسولات به  ورود آن به استان در سال ۹۸ نشان از پویایی و مشتری‌پسند بودن تولیدات محصولات صنعتی و کشاورزی  استان در چند سال اخیر است. 

درگاهی، به اعمال تخفیف به محصولات تولیدی بومی استان از سوی پست مرکزی کشور از سال گذشته در استان اشاره و تاکید کرد : با تلاش مسئولان، اداره پست استان علاوه بر محصولات تولیدی بادام،گردو و محصول گز بلداجی استان نیز برند محلی دریافت و در سبد تخفیف ویژه محلی اداره پست کشور قرار گرفت.   

گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.