حسن شمسی‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که قرار بود در آستانه عید نوروز نمایشگاه‌ بهاره در استان از ۱۵ تا ۲۴ اسفند با برپایی ۲۰۰ غرفه کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم استان را عرضه کند، با شیوع ویروس کرونا برپایی این نمایشگاه لغو شد.

وی ادامه داد: از همین رو مقرر شده است تا فروشگاه‌های منتخب که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت با نصب بنر مشخص می‌شوند، اقلامی نظیر مواد غذایی، کیف و کفش و پوشاک را با ارائه تخفیف به مردم استان عرضه کنند.

شمسی‌پور، به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار این استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدارهای پزشکی و راه‌اندازی کمپین‌های «در خانه بمانیم» برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بازار استان رونق شب عید ندارد و رکود بر بسیاری از اصناف استان حکفرما شده است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید استان، خاطرنشان کرد: مردم از بابت تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند و کالاها به اندازه کافی تامین و و انبار شده است.

به گزارش ایرنا، ۴۳ هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری فعال است و در این واحدها بیش از ۱۰۰ هزار نفر مشغول به کار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.