مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:مراکز فنی و حرفه‌ای جوار دانشگاه با هدف افزایش توانمندی دانش‌آموختگان دانشگاهی، کسب مهارت و تخصص عملی در راستای ارتقای کیفیت علمی دانشجویان و ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجویان راه‌اندازی شد. قهرمان آماره روز یکشنبه در آیین افتتاح این مرکز در دانشگاه شهرکرد افزود:این مراکز در راستای افزایش توانمندسازی مهارتی دانشجویان، کمک به دانش‌آموختگان دانشگاهی بر پایه 3فرآیند اصلی، نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان و با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها و مووسسات آموزش عالی راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، هم‌اکنون ۱۰ مرکز آموزش جوار دانشگاهی و ۲ مرکز مدیریت ارتقاء مهارت و شایستگی دانشجویان و مشاوره شغلی در استان فعال شده است.

به گزارش ایرنا، در آیین افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه شهرکرد تفاهم‌نامه همکاری و فعالیت مرکز مهارت‌آموزی و مهارت شغلی بین دانشگاه شهرکرد و آموزش فنی و حرفه‌ای استان امضاء شد.

هم‌اینک ۷ هزار دانشجو در ۱۹۵ رشته گرایش در ۸ دانشکده مشغول تحصیل هستند.

این دانشگاه از حضور ۳۵۰ عضو هیات علمی بهره‌مند است که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دستاوردهای متعددی کسب کرده‌اند.

همچنین ۵ تشکل سیاسی، ۴۵ انجمن علمی و ۲۸ کانون فرهنگی در این دانشگاه فعال است و ۲۰ دانشجو از کشور افغانستان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.