حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر روز دوشنبه در اجتماع مردم شهرکرد در سالروز حماسه ۹ دی در مصلای امام خمینی(ره) افزود: امروز نیاز به نمایندگانی داریم که از دشمن نترسند و چشمشان به دشمن نباشد، چرا که اگر بخواهیم به راه خود با اقتدار ادامه دهیم به مسئولانی دشمن‌شناس، مدیر و مدبر نیاز داریم.

وی ادامه داد: مردم نباید به افرادی که با فتنه‌گران رفیق هستند و با دشمنان حاضرند رفیق شوند، رای دهند، بلکه باید افرادی را انتخاب کنند که دیندار بوده، وامدار به افراد و احزاب خاصی نباشند و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

طیبی‌فر با بیان اینکه نظام روی پای ملت است، تصریح کرد: بی‌شک نقش مردم و رای آنها در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است از همین رو توصیه می‌شود در انتخاب خود هوشیاری و بصیرت لازم را داشته باشند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس ولایتمدار و مقتدر در شکل‌گیری دولتی توانمندتر موثر است.

طیبی‌فر، با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: اگر بخواهیم پیام ۹ دی را عملیاتی کنیم باید دشمن، مزدوران و فتنه‌گران را بشناسیم و با بصیرت پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

وی، تقویت گفتمان ملی مقاومت را از دیگر رسالت‌های مجلس برشمرد و گفت:  مقاومت، امروز به گفتمان ملی کشورهای منطقه شده است و باید در تقویت این گفتمان بیش از پیش تلاش کرد.

طیبی‌فر، در ادامه به فتنه‌های شکل گرفته در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فتنه لیبرال‌ها در زمان بنی‌صدر، فتنه خلق مسلمان، ترورهای مردم از سوی منافقین، واقعه طبس، فتنه سالهای ۷۸، ۸۸ و ۹۶ و آبان امسال از جمله این فتنه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: در سال ۷۸ فتنه بسیار سخت و پچیده‌ای را شاهد بودیم بود چرا که برخی که در دولت مسئولیت داشتند، جزو سردمداران فتنه بودند و این در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

وی، همچنین به زمینه‌های شکل‌گیری فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: این فتنه نیز از فتنه‌های سخت در نظام جمهوری اسلامی بود که به دست یک سری افراد غرب‌زده و بیماردل با فرماندهی دشمن برنامه‌ریزی و مدیریت شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ۱۱ ماه قبل از فتنه ۸۸ شورای مرکزی حزب مشارکت جلسه داشت و چگونگی شکل‌گیری و اهداف فتنه را طراحی کردند و آن را عملیاتی کردند و برخی در خارج از کشور دوره آموزشی براندازی در آمستردام هلند را گذراندند.

طیبی‌فر، نقش مقام معظم رهبری و مردم را در دفع فتنه‌های بی‌بدیل دانست و گفت: با اتکا به این دو عامل تمامی فتنه‌ها را پشت سر گذاشته و چهره‌های خائن و فتنه‌گر کشور به همگان معرفی شدند.

وی، غربالگری را از ویژگی‌های فتنه برشمرد و گفت: در فتنه‌ها، افراد چهره واقعی خود را نشان می‌دهند و چهره‌های خائن و دوزیست خوب شناخته می شوند.

طیبی‌فر اظهار داشت: با این وجود در فتنه اخیر، لیدرها کمتر وارد صحنه شدند و مزدوران خودر را اجیر و وارد صحنه کردند.

وی با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، افزود: مردم افراد و احزابی که به شکلی از فتنه‌گران حمایت و دلجویی می کنند و سران فتنه را تبلیغ می‌کنند را قبول ندارند.

گفتنی است ، راهپیمایی نهم دی ماه روز دوشنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1319811
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.