به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: به دلیل استقبال هنرمندان استان از جشنواره مذکور، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ دی ماه جاری تمدید شد.

وی افزود: جشنواره استانی عکس «کی یار» برای پنجمین سال است که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار برگزار می شود و هرسال نسبت سال قبل با استقبال گسترده علاقه مندان روبرو می شود.

فرجی داد: پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» در موضوعات «شعار سال»، «رونق تولید»، «صنایع دستی» و «گردشگری» و «مناطق گردشگری» برگزار می شود.

فرجی ابراز کرد: ارسال حدأکثر پنج اثر، ارسال آثار با موضوعات یاد شده و ارسال عکس طبق قوانین جشنواره، از شرایط شرکت در پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به جوایز نفرات برتر پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» اشاره کرد و گفت: به نفر اول ۱۲ میلیون ریال وجه نقد و تندیس جشنواره، نفر دوم ۹ میلیون ریال وجه نقد و تندیس جشنواره، نفر سوم هفت میلیون ریال وجه نقد و تندیس جشنواره و شش جایزه ۲ میلیون ریالی به نفرات شایسته تقدیر اهدا می شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان آذر ماه جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان باید آثار خود را از طریق پست الکترونیک CHBAKS.ASK@GMAIL.COM و یا به آدرس شلمزار، خیابان آزادی، جنب فرمانداری، ساختمان کتابخانه شهید قدوسی، طبقه اول، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ارسال کنند.

فرجی یادآور شد: پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» به میزبانی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن هنرهای تجسمی و مؤسسه فرهنگی هنری رهپویان ظهور مهر شهرستان کیار برگزار می شود. 

خاطر نشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۶۲۴۲۳۲ و ۳۲۶۲۴۲۳۳ تماس بگیرند.

 ۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1315731
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.