نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به موضوع آب، گفت: مطالبات مردم استان درست است و بی‌جا نیست و توازن هم برقرار نیست، صدای مردم استان خیلی ضعیف‌تر از صدای دیگر جاها است و متأسفانه این صدای ضعیف شنیده نمی‌شود که این مسئله تبعاتی دارد و مردم تحریک می‌شوند. به گزارش - ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام محمدعلی نکونام ۲۴ مردادماه در نشست ائمه جمعه استان، پیرامون مطالبه‌ مردم از ائمه‌جمعه راجع به مسئله آب، اظهار کرد: راجع به مسئله آب مردم از ما مطالبات جدی دارند و تقاضای ما هم این است که به حرف مردم توجه بشود، و وظیفه داریم حرف درست مردم را به گوش مسئولان برسانیم. 
امام جمعه شهرکرد تصریح‌ کرد: مطالبات مردم استان درست است و بی‌جا نیست و توازن هم برقرار نیست، صدای مردم استان خیلی ضعیف‌تر از صدای دیگر جاها است و متأسفانه این صدای ضعیف شنیده نمی‌شود که این مسئله تبعاتی دارد و مردم تحریک می‌شوند.
وی تاکیدکرد: البته در اصل مسئله معمولاً گفته‌شده است که ائمه جمعه ورود پیدا نکنند تا تنش ایجاد نشده و اختلاف بین استان‌ها و مردم ایجاد نشود و محرّک نباشیم، محرّک بودن اصلاً درست نیست اما در همین حدی که مطالبات مردم به مسئولان توجه داده شود و در این حد وظیفه داریم که به مسئولین بگوییم که به حرف مردم توجه کنند و مطالبات مردم درست است و نباید در این جهت اجحافی نسبت به مردم استان صورت بگیرد. 
حجت‌الاسلام نکونام افزود: اطلاعاتمان نسبت به آب استان باید بالا باشد و بدانیم که استان در چه موقعیتی و در چه جایگاهی قرار گرفته  است و بدانیم که ادعاها و مطالباتی که وجود دارد درست و منطقی است یا خیر.
امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: نباید اجازه داد دشمن این میان سوءاستفاده کند و فضایی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد زیرا که در حال حاضر شرایط ما شرایطی نیست که خدایی نخواسته یک چنین فضاهایی به وجود بیاید، خیلی باید مراقب بود، مردم را باید خیلی حساب‌شده توجه داد که بهانه به دست کسی و به خصوص دشمن و امثال این‌ها داده نشود و مسائل به سلامت دنبال شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.