حزب اتحاد ملت از سپاه پاسداران تقدیر کردند.

 

به گزارش جماران، در جلسه سه‌شنبه شب شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، از خبر سقوط آخرین سنگرهای داعش در عراق و سوریه استقبال شد و بر دلاورمردانی که موجب این پیروزی شدند درود فرستاده شد.

به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت، اعضاء شورای مرکزی این پیروزی را مایه خوشحالی همه مومنان حقیقی دانستند که ادعای اسلام توسط داعش آنها را به ستوه آورده و افراط گرایی را مغایر نام و مرام اسلام و مسلمین می‌دانند.

اعضای شورای مرکزی در این جلسه، با تقدیر از رشادت و تلاش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خصوص سپاه قدس، ابراز امیدواری کردند که از این قدرت نظامی در خدمت به صلح و ثبات در منطقه و حفظ امنیت ملی ایران به نحو مدبرانه و شایسته‌ای استفاده شود.

در این جلسه تاریخ کنگره فوق العاده حزب جهت اصلاح اساسنامه و انطباق آن با قانون جدید احزاب تعیین و اعضاء جدید دفتر سیاسی حزب برگزیده شدند.

تبادل نظر در مورد عملکرد دولت، شوراها، شهرداری تهران و فراکسیون امید مجلس از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد. اعضاء شورای مرکزی بر حمایت از دستاوردهای اصلاح طلبان در چند انتخابات گذشته و حفظ آنها تاکید کرده و ضمن ابراز رضایت کلی از عملکرد شورا و شهردار تهران ادامه رویه اتحاد و انتقاد نسبت به دولت را مورد تأیید قرار دادند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.