اظهار نظر تند وحید حقانیان در مورد اسحاق جهانگیری که گفته بود «خدا لعنت کند معاون اول رییس جمهور آقای جهانگیری، اولین تخم لق سیاسی را ایشان گذاشت» واکنش برخی از چهره های سیاسی را برانگیخت.

به گزارش جماران، پس از انتشار ویدئویی از سخنان وحید حقانیان در رابطه با انتقادات از مسکن مهر، برخی فعالان سیاسی از به کار بردن عبارت « خدا لعنت کند...» به شدت انتقاد کردند.

 

عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقایی که من در طول این سال ها شناخته ام ، همواره دعاگوی مسئولین بوده اند. (حتی به اسم و در نماز شب)

از ایشان آموخته ام که اگر محتوای خوب را نمی توانم در قالب خوب بیان کنم ، همان بهتر که کل آن را ترک کنم .

 

 

محمود صادقی در توییتر خود نوشت: کاش کسانی که افتخار مصاحبت با رهبر معظم اقلاب را دارند در رعایت ادب و نزاکت به معظم له تاسی می کردند؛ حسنات الابرار سیئات المقربین

2222222222222222

 

حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رییس جمهور نیز در حساب توییتری خود نوشت: ادب مرد به از قدرت اوست؛ از ایستادن در کنار بزرگان لزوما بزرگ نمی شویم

222222222222222222

همچنین علی شکوری راد رییس حزب اتحاد ملت در اظهار نظری گفت: 

 

اگر آقاى حقانیان که تصویر او همیشه در کنار مقام معظم رهبرى دیده مى شود بابت لعنت کردن، علناً خطاى خود را نپذیرد، لعنت کردن در ادبیات سیاسی کشور رسمیت مى یابد.

 جعفرراده ایمن آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون مستقلین ولایی نیز به اطهارات حقانیان واکنش نشان داد و نوشت: ثابت شد در کنار بزرگان نشستن، ادب نمی آورد. فکر میکنم آقای حقانیان باید از آقای جهانگیری حلالیت بطلبد.مقام مظم رهبری خودشان اسوه اخلاق و بزرگی هستند

وی همچنین در ادامه افزود: ایشان چه عمداو چه سهوا اینچنین سخن گفته باشند جای تاسف دارد. معاون اول رییس جمهور اگر انتقاد نکند چه کسی انتقاد کند؟ 

وی در ادامه یادآور شد: اطرفیان مقام معظم رهبری خیلی باید رعایت ادب و گفتار و کردار را کنند تا خدایی نکرده به جایگاه رفیع رهبری خدشه ای وارد نشود

 واکنش فرماندار مشهد 

فرماندار مشهد طی یادداشت کوتاهی در اینستاگرام خود نوشت: این تخم لق زمانی گذاشته شد که چشم بر بی‌تدبیری‌ها در دولت به اصطلاح مهر بسته شد

 

photo_2017-11-19_15-06-47

محمود نادری معاون اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور نیز در پاسخ به منتقدان جهانگیری چنین توئیت کرد:

photo_2017-11-19_15-59-16

 

مصطفی معین ضمن انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"وفاداری و ملامت"

‌بکوشند در راه خدا و از سرزنش ملامتگران نهراسند! این فضل خداست که به هر که خواهد بدهد و خداوند گشایشگر داناست!

(مائده - ۵۴)

- وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم  که در طریقت ما کافریست رنجیدن...

- هر سر موی مرا با تو هزاران کار است

ما کجاییم و ملامتگر بیکار کجاست...

- گر من از سرزنش مدعیان اندیشم شیوه ی رندی و مستی نرود از پیشم...

(حافظ)

 

حقانیان: نباید طوری صحبت کنیم که 12 میلیون ساکن مسکن مهر هم دچار مشکل شوند

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم زلزله‌زده با مشکلات زیادی مواجه هستند و ما نباید طوری صحبت کنیم که 12 میلیون ساکن مسکن مهر هم دچار مشکل شوند.

به گزارش جماران، وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری که به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان غرب کشور به قصر شیرین و سرپل ذهاب سفر کرده است در گفت‌وگو با فارس درباره اظهاراتی که دیروز از وی در فضای مجازی پخش شد، توضیحاتی ارائه کرد.

حقانیان که هم اکنون در منطقه سر پل ذهاب به سر می‌برد، اظهار داشت: روز گذشته بنده به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان در قصر شیرین بودم و در جمع محدودی از جهادگران سخنانی گفتم که علی‌الظاهر به معاون اول محترم رئیس جمهور برخورده در حالی که بنده 25 سال با ایشان همکار بودم و قصد توهین و جسارت نداشتم.

وی با بیان اینکه آن سخنان در یک جمع خصوصی صورت گرفت و قرار بر انتشار آن نبود، اظهار داشت: البته اینها یک واقعیت است که ما نباید مسائل این‌چنینی را سیاسی کنیم.

حقانیان افزود: بخشی از این منطقه از جمله محل مسکن مهر بر روی گسل بوده که بسیاری از خانه‌های بتنی که توسط خود مردم هم ساخته شده کاملا فرو ریخته اما سازه مسکن مهر سالم است.

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم مشکلات و آلام زیادی دارند که ما باید آنها را کم کنیم نه اینکه طوری صحبت کنیم که 12 میلیون نفر از ساکنان مسکن مهر هم با مشکل مواجه شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.