"دیروز" که در واکنش به سخنرانی ترامپ و اقدامات دولت او علیه سپاه کمپین‌های وسیعی در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از سپاه و نیروهای مدافع ایران راه افتاده، قطعاً بسیاری از کارشناسان آمریکایی و اسرائیلی و سعودی بیدار نشسته‌اند تا از نزدیک گرایش افکار عمومی جوانان ایران را رصد کنند و به مقامات ارشدشان گزارش کنند.

به گزارش جماران؛ رضا نصری، تحلیلگر مسائل بین الملل در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
در سال ۱۹۳۳، مناظره‌ معروفی با عنوان "For King and Country در انجمن دانشجویی «اتحادیه آکسفورد» در دانشگاه آکسفورد انگلیس برگزار شد. در این انجمن رسم است که در پایان هر مناظره، یک رأی‌گیری برگزار می‌شود تا پیروز مناظره توسط دانشجویان مشخص شود.
 
موضوع منظره «برای شاه و کشور» صعود هیتلر در آلمان و واکنش بریتانیا در صورت وقوع جنگ بود. پرسشی هم که در پایان مناظره به رای‌گیری‌ گذاشته شد این بود که «آیا حاضر هستید تحت هر شرایط برای شاه و کشور عازم جنگ شوید؟».
 
می‌گویند هیتلر تا پاسی از شب بیدار نشسته بود تا نتیجه این رأی‌گیری به او گزارش شود، و وقتی فهمید دانشجویان نخبه انگلیس در اکثریت به این پرسش رای منفی داده‌اند در پیش‌برد سیاست‌های خصومت‌‌آمیز خود بسیار مصمم‌تر شد. 
 
"دیروز" هم که در واکنش به سخنرانی ترامپ و اقدامات دولت او علیه سپاه کمپین‌های وسیعی در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از سپاه و نیروهای مدافع ایران راه افتاده، قطعاً بسیاری از کارشناسان آمریکایی و اسرائیلی و سعودی بیدار نشسته‌اند تا از نزدیک گرایش افکار عمومی جوانان ایران را رصد کنند و به مقامات ارشدشان گزارش کنند.
 
به همین خاطر هم هست که جریان‌های مخالف ایران و نیروهای همیشه متخاصم با این شدت و اراده وارد میدان شده‌اند تا به کسانی که در حال محاسبه‌اند اینگونه القا کنند که این نیروی مسلح مدافع امنیت کشور از پایگاه و پشتیبانی مردمی برخوردار نیست. 
 
مهم است که جوانان ایران - برای «خاک و کشور» هم که شده - این تصور خام را برهم بزنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.