پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

کانال تلگرام افشین علا؛

به یّمن نفس حق دعایی‌ها

به گزارش جماران، افشین علا، شاعر مطرح کشورمان در کانال تلگرام خود نوشت: 

دیدار ظهر دوشنبه جمع کثیری از اصحاب فرهنگ با سیدمحمد خاتمی معنویت و شکوه دیگری داشت. هم روز شعر و ادب پاس داشته شد و هم پیشاپیش، تولد سید محبوب ایرانیان. تولدی که البته در مهرماه است و به دلیل تقارن امسال آن با ایام محرم، زودتر برگزار شد، البته در نهایت سادگی و بی‌پیرایگی و صرفا با تدارک کیکی که شیرینی‌اش را مدیون صفای خاتمی و آن جمع صاحبدل بود. هرچند ایشان در سخنانی کوتاه اظهار داشت در زمانه‌ای که هر روز خون مردم بی‌گناه در جای جای عالم بر زمین ریخته می‌شود، تدارک هیچ جشنی را نمی‌پذیرد.

اما آنچه که در این مراسم بیش از هر چیز هم تلخ بود و هم شیرین، قرائت متن برخاسته از عمق جان نماینده صدیق ولی فقیه، یار دیرین امام و خدمتگزار بی‌ادعای اهالی فرهنگ و هنر سیدمحمود دعایی بود. حکایتی پر آب چشم که راوی جلیل‌القدر آن در حین قرائت، بارها لرزید و آشکارا گریست.

دعایی عزیز بار دیگر بی‌هراس از ملامت و طعنه تفرقه‌خواهان خروش برآورد که رهبر فرزانه انقلاب، امام و مقتدای اوست و سیدمحمد خاتمی "کاکا"ی عزیزتر از جانش. و منصفانه گفت که بعد از شهید بزرگوار رجایی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هیچ رئیس‌جمهوری را به اندازه رهبر اصلاحات نسبت به ولی امر خود نجیب و خیرخواه و برازنده نمی‌شناسد.

ای کاش این همه مجاهدت و خون دل خوردن‌های عالمان، فرهیختگان و سابقون نهضت امام و سربازان بی‌ادعای رهبر انقلاب به ثمر بنشیند و هرچه زودتر شاهد آن "روز ناگزیر" باشیم. روزی باشکوه، دوست‌پسند و دشمن‌سوز. روزی که بار دیگر و به‌رغم همه آتش‌بیاری‌ها، سید نجیب اصلاحات را که نگینی برازنده برای حلقه گرانبها و خاتم اقتدار امت اسلام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است در قاب یک تصویر، همنشین و هم‌صحبت ببینیم.

برخلاف آنانی که نقار بین مردان خدا و شیران حق را دائمی می‌پندارند، تردیدی ندارم که به فضل الهی آن روز فراخواهد رسید و سرفصل دوران نوینی خواهد شد برای رفع بسیاری از آلام ملت نجیب ایران و ناکامی و روسیاهی دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی.

به یمن نفس حق دعایی‌ها پیوند مجدد این دو میوه پاکیزه شجره طیبه نهضت اسلامی را از درگاه احدیت مسألت می‌کنم.

 

*** " روز ناگزیر" عنوان شعری است ماندگار از زنده یاد قیصر امین پور

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.