عضو فراکسیون امید رای قومیتی نمایندگان در کنار دلایل سیاسی وزیر پیشنهادی نیرو و تاثیرگذاری رای فراکسیون مستقلین ولایی را به عنوان عوامل موثر در رای نیاوردن بیطرف دانست.

به گزارش جماران، ابوالفضل سروش در کانال تلگرامی اش به ارائه توضیحاتی درباره دلایل رای نیاوردن حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی برای وزارت نیرو در مجلس پرداخت:

 ۱-رای قومیتی مجلس:خوزستانی ها، زاگرس نشینان ، و بخشی از نمایندگان شمالی در یک اتحاد نانوشته دربحث بحران آب واشکال از بیطرف در زمان تصدی وزارت نیرو دولت اصلاحات همه مشکلات ۴۰ساله اخیر آب رو سر بیطرف خالی کردند.

۲-سیاسی: دکتر بیطرف در فراکسیون ولایت یا مستقلین عنوان کرده بوده است که از آقای خاتمی اجازه گرفتم اومدم و این حرف در مجلس پیچید مطمئنا با این حرف رای بخش زیادی از رای نمایندگان فراکسیون ولایت  رو از دست داد.

 ۳-دفاع  بیحال ناجالب و بی جذبه ازخودش درحین نطق.

۴- همراه نداشتن تیم همراه وموثر برای جلب نظر نمایندگان درمجلس.

۵- انگیزه نداشتن خودش برای وزارت بقول ما پزشک ها موود وزارت رو نداشت!

۶-رای مستقلین: من در نوشته های قبلی هم گفتم رای مستقلین در مجلس مهمه.

امید ۱۰۰نفره و ولایت هم ۱۰۰نفره و مستقلین حدود ۸۰ نفر. در جریان نایب رئیسی دکتر پزشکیان و مطهری مستقلین به سمت فراکسیون امید غلطیدند اونا نائب رئیس شدند.

در رئیس مجلسی به سمت فراکسیون ولایت رفتند لاریجانی رئیس مجلس شد.

در رای به آذری جهرمی بخشی شون به سمت فراکسیون ولایت رفتند آذری جهرمی وزیر شد البته با رای نه چندان بالا چون بخشی شون به سمت آذری جهرمی رفتند!

وقس علیهذا

۷- حامیان امید باید بدانند ما ۱۰۰رای مطمئن درقالب تشکیلاتی در مجلس داریم نه بیشتر!!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.