ناصر نقویان با اشاره به اهمیت عزاداری برای امام صادق(ع)، گفت: به نظر من شنیدن خبر ذیل، عزایش برای امروز و جامعه تشیع بیشتر و دسته روی برای آن واجب تر است. پدری برای گرفتن دیه، کودکش را زیر ماشین انداخت | کودک فوت کرد!

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در کانال تلگرامی خود نوشت: برای بعضی از مؤمنین و حتی علمای اعلام و رسانه های گرام، تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام و دسته روی در روز شهادت آن امام نازنین بسیار مهم است و اگر مردم به خیابانها ریخته و این روز را به عزاداری بپردازند گویا حق شیعه گری و مسلمانی را تمام و کمال بجا آورده اند اما من فکر می کنم شنیدن خبر ذیل، عزایش برای امروز و جامعه تشیع بیشتر و دسته روی برای آن واجب تر است. 

پدری برای گرفتن دیه، کودکش را زیر ماشین  انداخت | کودک فوت کرد!

روز گذشته خبری مبنی بر انداختن پسربچه‌ای به دست پدرش از روی عمد مقابل خودروی یکی از شهروندان منتشر شد. راننده خودرویی که کودک مقابل آن انداخته شده بود:

هفته پیش نزدیکی‌های غروب در خیابانی خلوت مشغول رانندگی بودم. به نزدیکی‌های چهارراهی رسیدم که چراغ راهنمایی آن در حال قرمز شدن بود. می‌خواستم با شتاب قبل از قرمز شدن چراغ از چهارراه عبورکنم که ناگهان متوجه شدم شخصی می‌خواهد پسربچه ٦ ساله‌اش را به خیابان پرتاب کند. از آنجا که فاصله‌مان صدمتر بیشتر نبود نتوانستم ماشینم را کنترل کنم و با او برخورد کردم. سریع با اورژانس تماس گرفتم تا بچه را به بیمارستان ببرند.

آنها بازداشتم کردند. من به بازپرس گفتم که آن پدر بچه‌اش را جلوی ماشین من انداخت. آن وقت غروب کسی در خیابان نبود و من نتوانستم این ماجرا را ثابت کنم. قاضی گفت باید برای ثابت کردن ادعایم تصاویر دوربین‌های مداربسته محل را بررسی کنند. 

به محل تصادف رفتم و متوجه شدم دوربین بانک و طلافروشی در همان محل، به شکلی قرار داده شده که به احتمال زیاد صحنه تصادف را ضبط کرده است. مشخص شد ادعای من درست است و بازپرس پرونده هم مطمئن شد که آن پدر به عمد بچه‌اش را به خیابان پرتاب کرد. روز جمعه به بیمارستانی که کودک را به آنجا برده بودند مراجعه کردم و متاسفانه از پرستارهای آنجا شنیدم که آن کودک فوت شده.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.