غلامعلی رجایی در کانال تلگرام خود نوشت: همچنان که پیش‌بینی می شد احمدی‌نژاد و بقایی رد صلاحیت شدند. به گمانم این رد صلاحیت مقدمه‌ای برای بازخواست قضایی احمدی نژاد، در رسیدگی به تخلفات دوره شهردار ی تهران و دو دوره ریاست جمهوری وی باشد.

به گزارش جماران، متن یادداشت تلگرامی غلامعلی رجایی به شرح زیر است؛

سلام به دوستان

دیشب شورای نگهبان ،اسامی شش تن از نامزدهای واجد صلاحیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

همچنان که پیش بینی می شد احمدی نژاد و بقایی رد صلاحیت شدند.

بگمانم این رد صلاحیت مقدمه ای برای بازخواست قضایی احمدی نژاد، در رسیدگی به تخلفات دوره شهردار ی تهران و دو دوره ریاست جمهوری وی باشد و رسیدگی به پرونده های موجود او را توسط قوه قضا در مرحله جدی تری قرار دهد.

من اهل پیش بینی نیستم ولی احتمال می دهم احمدی نژاد که بارها و بارها نشان داده تحمل یک استنطاق را هم ندارد با این رد صلاحیت وارد بازی پر آسیبی با نظام خواهد شد که بزودی علایمش را در سایتهایی که خریده _،که ویژگی یکی از ناشناخته ترینشان افشای بعضی اسناد امنیتی و اطلاعاتی است که بدلیل این دسترسی و سرعت دسترسی موجب حیرت مخاطبان شده است_و تحت کنترل دارد ،خواهیم دید.

الان که ساعت ده ونیم صبح جمعه اول اردیبهشت است در اخبار شبکه خبر شنیدم دولت ونزوءلا گرفتار آشوب و تظاهرات مردمی مخالفان خود است.چند نفر هم کشته شده اند.احمدی نژاد که احتمالا حالا پس از رد صلاحیت اش نسبتا فراغتی یافته سری به کاراکاس بزند.هم برمزار چاوز فاتحه ای بخواند!! و اگر صلاح دید مثل همیشه درتصمیماتی لحظه ای ،دستور ایحاد قبه وبارگاهی بر آن بدهد!!و هم در راستای سناریوی مدیریت جهانی و نقشی که به وی!!!داده شده جلوی این خونریزی ها را بگیرد .

بالاخره هرچه باشد،مردمی که بقول احمدی نژاد هوگوچاوز رییس جمهور سابقشان جزو313 نفر یاران امام زمان درموقع ظهور خواهد بود!! اینقدر به گردن او حق دارند که در چنین لحظاتی به مدد کشورشان بیاید!

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.