پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

درکانال تلگرامی منتشر شد؛

انتخابی به بلندای نام ایران زمین

پس از پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری دکتر قاضی زاده هاشمی یادداشتی در این خصوص در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

به گزارش جماران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این یادداشت آورده است:

پایان فرصت نام‌نویسی نامزدهای ریاست جمهوری و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، گام‌های نخست برای بزرگ‌ترین انتخاب ملتی بزرگ است که با گمانه‌زنی‌ها و شایعات آغاز شد و امید می‌رود با حضور چهره‌های سرشناس عرصه سیاست، با درایت ادامه یابد؛ چرا که اداره کشور، نیاز به مدیری دارد که تدبیر و تجربه‌اش در شرایط سخت و دشوار محک خورده و ایمان، دانش، توان، امانتداری، غیرت و عشقش به ملت و میهن و اسلام و انقلاب در عرصه عمل رخ نموده باشد.

پس از دهه‌ها تجربه مملکت‌داری، دیگر می‌دانیم با وعده و وعید و تبلیغات، شاید بتوان برای مدتی بر موجی سوار شد، اما نمی‌توان کشور را اداره کرد و در شرایط خاص امروز جهان و منطقه، جمهوری اسلامی ایران را از میان امواج پرخروش و متلاطم سیاست و اقتصاد و فرهنگ، سلامت به ساحل پیشرفت و سربلندی رساند.

امید که توجه به اخلاق، پرهیز از تخریب دیگران و دوری از شعارگرایی، هدف همه داوطلبان تکیه زدن بر کرسی ریاست قوه مجریه باشد.

مردم شریف ایران هم باید توجه داشته باشند، اجرایی شدن هر اراده و تصمیم جمعی، تنها از مسیر قانون، حضور فعال و مشارکت در تعیین سرنوشت خودمان می‌گذرد و در این راه، انتخابات پیش‌رو نه‌تنها فرصت برگزیدن شایسته‌ترین فرد برای بالاترین مقام اجرایی کشور است که تعیین کننده مسیر آینده انقلاب و انتخابی است به بلندای نام ایران زمین.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.