دو انگشت جوهری نماد «دوباره برای ایران» بود

مشاور رییس جمهور گفت: روحانی پس از ثبت نام نه فقط به علامت پیروزی دست راستش را بالا برد بلکه با آغشته کردن دو انگشت، از نماد انتخاباتی دوباره برای ایران رونمایی کرد.

به گزارش جماران، حسام‌الدین آشنا مشاور رییس جمهور درباره ثبت‌نام روزگذشته حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در توئیتر خود نوشت:

دوباره آمده‌ است تا بگوید ازنیمه راه شکستن حصر ایران نباید به عقب برگردیم؛ ما همه با هم ایرانمان را دوباره می‌سازیم. عقب‌گرد ممنوع.

گفتمان روحانی در دور دوم چیست؟ شرحی بر نطق رئیس جمهور هنگام ثبت نام

اعتدال اسلامی همواره مبنا و مسیر و مقصد اوست اما در این دوره  به چهار ستون سیاست اعتدالی اولویت خواهد داد: آزادی و امنیت ؛ آرامش و پیشرفت

«آزادی و امنیت» دو ستون خیمه اعتدال است. او آزادی و امنیت را  «همه‌جانبه و فراگیر» می‌خواهد. همه‌جانبه به این معنا که آزادی و امنیت را در همه عرصه‌های  اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی  دنبال می‌کند؛ و فراگیر از آن جهت که آزادی و امنیت را برای همه ایرانیان در هر جایی از این سرزمین یا خارج آن  فراهم می کند. 

دو ستون دیگر سیاست اعتدالی«آرامش و پیشرفت» است. ما ایرانیان شایسته آرامش و صلح، آسودگی خاطر، و نشاط هستیم و باید در سایه آزادی، امنیت و آرامش ناشی از آن پیشرفت کنیم. پیشرفت، هدف و البته لازمه حفظ آزادی، امنیت و آرامش است. ما برای حفظ آزادی و امنیت و آرامش نیازمند توانمندی هستیم و توانمندی در سایه پیشرفت حاصل می‌شود.

او پس از ثبت نام نه فقط به علامت پیروزی دست راستش را بالا برد بلکه با آغشته کردن دو انگشت، از نماد انتخاباتی دوباره برای ایران رونمایی کرد."

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.