یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت نوروزی رییسی:

گامی برای ایجاد تحول اقتصادی و اجتماعی با یک اراده و تصمیم

در حوزه مسائل اقتصادی، علی‌رغم اینکه دشمنان می‌خواهند ملت ما در مشکل، تهدید و تنگنا بماند، راه برون‌رفت وجود دارد که این راه همان اقتصاد مقاومتی است که سال گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند.

سید ابراهیم رییسی در پیام نوروزی خود را در قالب یادداشتی اینستاگرامی ارسال کرده است.

به گزارش جماران، در یادداشت حجت الاسلام والمسلمین رییسی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

#سال_نو را که با ولادت باسعادت حضرت صدیقه  طاهره (س) مقارن شده است به همه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ان‌شاءالله سالی توأم بابرکت برای همه خانواده‌ها، جوانان و مردم عزیزمان باشد.

اتفاقی که سال نو در طبیعت می‌افتد، یک تحول است که شکوفه‌ها و برگ‌های درختان نو می‌شود و یک سال‌به‌سال‌های زندگی هر فردی اضافه می‌شود، ما در این تحول طبیعت از قدرت لایزال حضرت حق که این تحول به دست مبارک او اتفاق می‌افتد، می‌خواهیم که ما را هم متحول کند و این تحول را که در یک‌زمان نورانی به نام مقدس حضرت صدیقه #طاهره، در یک مکان نورانی که جایگاه و مضجع حضرت #رضا است،  متصل کنیم.

معنای آمدن در کنار مضجع نورانی #حضرت_رضا یا هر مکانی از اماکن مقدس، برای زائر و مجاور این است که ما می‌خواهیم زندگی‌مان بانام شما رقم بخورد و می‌خواهیم سیره ما سیره فاطمی و رضوی شود؛ این پیام مهمی است که نوعی اراده و انتخاب در آن است.

کسانی که از راه دور به #مشهد مقدس می‌آیند،  می‌خواهند بگویند آقا می‌خواهیم زندگی‌مان بانام شما رقم بخورد.

نکته دیگر اینکه در سال نو هر تحولی نیازمند یک اراده جدی است یعنی تحول ما، اگر تحول در زندگی فردی و زندگی اجتماعی همراه با یک جزمیت به لحاظ علمی و به لحاظ حرکت از یک حزم و دوراندیشی بهره‌مند باشد، این گام‌ها و حرکت‌ها تحول‌آفرین است.

ما می‌خواهیم خودمان متحول شویم، می‌خواهیم جامعه ما جامعه متحول و متکاملی باشد، طبیعتاً این تحول نیازمند حرکت جدی در این رابطه است.

نظام ما و کشور عزیز ما گام‌های بلندی را برداشته است ولی در حوزه مسائل اقتصادی، علی‌رغم اینکه دشمنان می‌خواهند ملت ما در مشکل، تهدید و تنگنا بماند، راه برون‌رفت وجود دارد که این راه همان#اقتصادمقاومتی است که سال گذشته #رهبر معظم#انقلاب فرمودند.

باید به توانایی‌های بسیاری که در داخل کشور وجود دارد توجه کنیم همچون جوانان ما که کم هم نیستند و در هر عرصه‌ای وارد شدند عرصه موفقیت و پرنشاطی بوده است.

ما هیچ‌چیز در این کشور کم نداریم؛ نیروها و مردم بااراده‌ای داریم که در عرصه‌های مختلف نبرد با باطل نشان داده‌اند، منشأ #برکات هستند.

ان‌شاءالله امسال به برکت نام #حضرت_زهرا با یک  اراده و تصمیم برای اینکه تحولی در حوزه اقتصادی و#اجتماعی و دوری از همه آسیب‌های اجتماعی و تهدیدکننده #جامعه ایجاد شود، گام برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.