هشدار! که اگر با تدبیر و عقلانیت برخورد نشود، دوباره دنیائی به آتش جنگ خواهد سوخت!

دکتر مصطفی معین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چه تفاوتی است بین هیتلر و استالین، نتانیاهو و ملک سلمان، یا ترامپ و ترزامی؟! انصافا" هیچ موجودی وحشی تر از انسان نماهای نژاد پرست و فاشیست نمی توان پیدا کرد! 

به گزارش جماران، در این مطلب آمده است: 

* ترامپ در توییتر خود نوشته است: "به ایران برای شلیک یک موشک بالستیک به طور رسمی اخطار داده شده است. باید برای توافق افتضاحی که آمریکا با آنها کرد ممنون می‌بودند!"

"ایران نفس‌های آخرش را می‌کشید و در آستانه فروپاشی بود، تا اینکه آمریکا به میان آمد و با توافق هسته‌ای به این کشور زندگی دوباره‌ای به آنها بخشید: ۱۵۰ میلیارد دلار"

* نتانیاهو در توییتر خود عنوان کرده است: «من به زودی با پرزیدنت ترامپ در واشنگتن دیدار می کنم و در رابطه با ضرورت تجدید تحریم های ایران گفتگو خواهم کرد؛ تحریم برای موشک های بالستیک و نقض حقوق بشر؛ تجاوز ایران نمی تواند بی پاسخ بماند.»

* ترزا می نخست وزیر انگلستان که برای دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، وارد خاک این کشور شد، در یک سخنرانی در جمع جمهوری خواهان ... بیان نمود که "باید در مورد نفوذ ایران در خاورمیانه که وی آن را یک نفوذ «بدخیم» خطاب کرده است، مراقب بود".

از قدیم گفته اند که "سگ زرد برادر شغال است". در مثل مناقشه نیست و به حقوق حیوانات نیز احترام می گذاریم ولی چه تفاوتی است بین هیتلر و استالین، نتانیاهو و ملک سلمان، یا ترامپ و ترزامی؟! انصافا" هیچ موجودی وحشی تر از انسان نماهای نژاد پرست و فاشیست نمی توان پیدا کرد! همان هائی که کشتار بیش از یکصد میلیون انسان بی گناه را در قرن بیستم موجب گردیدند!

هشدار! که اگر با تدبیر و عقلانیت برخورد نشود، دوباره دنیائی به آتش جنگ خواهد سوخت!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.