محسن رضایی به بهانه دیدارش با مادر سردار حاج احمد متوسلیان، در یادداشتی که آنرا در صفحه شخصی‌اش نوشته بود،احمد متوسلیان را یوسف مقاومت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بهانه دیدارش با مادر سردار حاج احمد متوسلیان، در یادداشتی که آنرا در صفحه شخصی‌اش نوشته بود،از آن سردار جاویدالاثر گفت.

به دیدار مادر یوسف مقاومت رفتم. احمدمتوسلیان، سردار مؤمن و انقلابی و فرمانده شجاع و پاک‌بازی که در آزادی خرمشهر خوش درخشیده بود و از کردستان تا خوزستان و از سوریه تا لبنان را در نبردی بی‌امان برای عزت اسلام و انقلاب پیموده بود.

او را به همراه شهید همت و شهید شهبازی برای تشکیل تیپ 27 محمد رسول‌الله انتخاب کردم. احمد شرط کرده بود که پس از رفتن به خانه خدا مسئولیت می‌پذیرد. پس از آزادی خرمشهر، او را به لبنان فرستادیم.

حاج احمد مشتاقانه به لبنان رفت اما تا سال‌ها بعد و تا امروز همه ما را منتظر گذاشت. اخیراً سکوت اسرائیل نشانه‌ای مثبت در امید به بازگشت سرافرازانه اوست. امیدوارم حاج احمد، یوسف مقاومت، هر چه زودتر بازگردد و ٢٥ سال بعد در جشن نابودی اسرائیل در کنار ما باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.