در واکنش به بیانیه اخیر تروئیکای اروپا و آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تصریح کرد که اقدامات ریاکارانه غرب، با دورنمای دست‌یابی به توافقی که با حسن نیت مذاکره شد در تضاد است و مسیر رسیدن به نقطه پایان در گفت‌وگوها را تضعیف می‌کند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن بیانیه اخیر تروئیکای اروپا و آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را شرم‌آور توصیف کرد و افزود که این اقدام با دورنمای حصول توافق نهایی در تضاد است.

سید مهدی حسینی متین روز پنجشنبه با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: ایالات متحده، انگلیس، آلمان و فرانسه با وجود تداوم اقدامات تروریستی و تحریم‌های واشنگتن و تل‌آویو علیه ایران، بیانیه شرم آوری را علیه تدابیر جبرانی ایران در برجام ارائه کردند.

وی تصریح کرد که اقدامات ریاکارانه غرب، با دورنمای دست‌یابی به توافقی که با حسن نیت مذاکره شد در تضاد است و مسیر رسیدن به نقطه پایان در گفت‌وگوها را تضعیف می‌کند. 

سه کشور اروپایی عضو برجام و آمریکا دیروز (چهارشنبه) در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بیانیه‌ مشترکی را علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران صادر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.