به گزارش جماران؛ دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر پیشین بهداشت طی یک استوری در صحفه اینستاگرام نوشت:

«دوستان عزیزم؛ در رابطه با بیماری کرونا؛ مجددا لازم می دانم از تلاش شبانه روزی مدیران و تمام همکاران عزیزم در بخش بهداشت و درمانی کشور که عاشقانه و مجاهدانه، شبانه روز به هم میهنان خدمت می کنند، صمیمانه قدردانی کنم. بدون تردید، بحران کرونا، ارزش این سرمایه بزرگ اجتماعی و ثروت ملی را آشکارتر و ضرورت توجه به زیرساخت های حوزه سلامت و بیمه های خدمات بهداشتی و درمانی را هویداتر نمود.

عده ای از شما عزیزان تاکید نموده بودید که در کمک به دولتِ محترم مضایقه نکنم. باید عرض کنم، آموخته ام با توجه به حساسیت هایی که وجود دارد، بجای نامه های سرگشاده و اظهارنظر علنی و عمومی که موجب نگرانی بیشتر هموطنان می شود، چنانچه بخواهد اثربخش باشد، نصیحت محرمانه و بی سر و صدا موثرتر است.

من از اوایل دی ماه و بلکه اواخر آذر ماه امسال، نگرانی و همچنین نظرات و پیشنهاداتم را به سمع و نظر مسئولین ارشد کشور، از جمله رئیس جمهور محترم و بیش از همه به اطلاع برخی مدیرانِ عزیز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی رسانده ام و برای هر نوع خدمتی، رسما اعلام آمادگی کرده ام.

البته ناچارم عرض کنم که اکثر تلاش هایم تاکنون کم ثمر بوده است. بدیهی است که بازهم ادامه می دهم، مطمئن باشید.

امیدوارم مردم عزیز باور کنند که با شیوه های موجود، این میهمان خودخوانده به این زودی ها رفع مزاحمت نمی کند و همچنان قربانی خواهد گرفت. پس لازم است توصیه های بهداشتی را بسیار بسیار جدی بگیرند.

ارادت.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
10 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.