حسن روحانی توصیه کرد: رأی دادن باید یک رأی اعتراضی باشد به کسانی که امروز به شرایط موجود معترض هستند و خواهان یک تحول برای توسعه و امنیت بیشتر کشور و رفاه بیشتر، تحول برای معیشت مردم و تحولی برای آزادی بیشتر در جامعه هستند.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از مردم درخواست کرد در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نامزدهایی که به شرایط موجود اعتراض دارند، رأی دهند.  

در این شرایط مردم به هر کسی که معتقدند او از شرایط فعلی راضی نیست و به شرایط فعلی حاکم معترض است و دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند.  

رأی دادن باید یک رأی اعتراضی باشد به کسانی که امروز به شرایط موجود معترض هستند و خواهان یک تحول برای توسعه و امنیت بیشتر کشور و رفاه بیشتر، تحول برای معیشت مردم و تحولی برای آزادی بیشتر در جامعه هستند.  

آنچه که به مجریان و ناظران توصیه شد برای مشارکت حداکثری مردم و رقابت، متأسفانه عمل نکردند. امیدوارم به دو اصل دیگر یعنی مسأله امنیت و سلامت انتخابات توجه کافی شود. 

حجم ویدیو: 19.17M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.