سینا عشوری: اگر با جادوگر می‌شود امتیاز گرفت به ما هم بگویند که برویم جادوگر بیاوریم شاید نتیجه بگیریم!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شرایط طوری شده که هر تیمی نتیجه می‌گیرد، می‌گویند جادوگر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سینا عشوری درباره تساوی یک - یک تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بازی جان‌داری بود. بچه‌ها موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند و اگر تمرکز داشتیم، می‌توانستیم بازی را ببریم. متأسفانه این اتفاق نیفتاد تا با همان یک امتیاز از آبادان برگردیم.

وی در مورد نامه باشگاه صنعت نفت به سازمان لیگ برای اعتراض به داوری دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم. خود ما هم این کارها را کرده‌ایم. باشگاه صنعت نفت هم حق دارد که به داور اعتراض کند، این حق طبیعی‌شان است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به دیدار روز چهارشنبه هفته جاری این تیم مقابل فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوبی است. آنها آرام آرام جان گرفتند و نتایج خیلی خوبی کسب کردند. فولاد تیم قابل احترامی است، اما ما هم میزبان هستیم و از یک امتیاز مثبت به‌نام هوادار بهره می‌بریم. در کل بازی خیلی سختی است، اما امیدواریم فولاد را ببریم.

عشوری درباره بحث‌های مطرح شده درخصوص جادوگری گفت: هر تیمی نتیجه می‌گیرد، می‌گویند جادوگر دارد. اگر جادوگر دارد امتیاز می‌گیرد، آنهایی هم که نتیجه نمی‌گیرند، جادوگر بیاورند که نتیجه بگیرند! چه ربطی دارد؟! تیمی که خوب کار می‌کند، امتیاز هم می‌گیرد و نوش جانش. اگر واقعاً با جادوگر می‌توانند امتیاز بگیرند، به ما هم بگویند که برویم جادوگر بیاوریم شاید نتیجه بگیریم!

 

دیدگاه تان را بنویسید