واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد نجومی ازبک ها به برانکو

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بابت پیشنهاد نجومی ازبک ها به برانکو واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است و همین موضوع باعث شده که برای هدایت تیم های ملی کرواسی و ازبکستان پیشنهاد داشته باشد. 

مطبوعات کرواسی روز گذشته از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ازبکستان برای هدایت تیم ملی این کشور به برانکو سرمربی پرسپولیس خبر بدهند. 

تیم ملی ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه صعود نکرد اما فدراسیون فوتبال این کشور برنامه ای برای 4 سال آینده تدوین کرده است و برانکو هم یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی این کشور است. 

گفته می شود بودجه فدراسیون فوتبال ازبکستان برای عقد قرارداد با سرمربی جدید مشخص شده است و ازبک ها حداکثر می توانند سالیانه 350 تا 400 هزار یورو به عنوان دستمزد به سرمربی جدید خود پرداخت کنند. 

براین اساس اگر برانکو پیشنهاد ازبک ها را قبول کند سالی 2 میلیارد درآمد خواهد داشت. 

محمدرضا بیگی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد نجومی ازبک ها به برانکو گفت: همه اعضای باشگاه و هواداران دوست دارند که برانکو در پرسپولیس بماند. همچنین او ابراز تمایل کرده که در پرسپولیس بماند و موفقیت های بیشتری با این تیم کسب کند. براین اساس بعید می دانم برانکو پیشنهاد تیم ملی ازبکستان را قبول کند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: تمدید قرارداد برانکو یکی از مصوبات هیئت مدیره است و به زودی گرشاسبی قرارداد سرمربی تیم را تمدید می کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید