رشنونژاد همچنان ناپدید است!

مدیر تیم های ملی جودو بدون جودوکار فراری به تهران بازگشت

مدیرتیم‌های ملی جودو که چندروزی را در هلند به دنبال جودوکار تیم ملی سپری می‌کرد سرانجام نتوانست این جودوکار را پیدا کند و شب گذشته دست خالی به ایران بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد رشنونژاد جودوکار وزن 60- کیلوگرم ایران که چند روز پیش عازم رقابت‌های گرندپری هلند شده بود پس از پایان این رقابت‌ها به یکباره اقدام به ترک اردوی تیم ملی کرد و همراه این تیم به ایران بازنگشت.

پس از این اتفاق و تلاش‌های بی فایده برای پیدا کردن ردی از این جودوکار،تیم ملی به ایران بازگشت اما محمدرضا رودکی مدیر تیم ملی که در این سفر هم مسئولیت سرپرستی و هم در اقدامی عجیب مسئولیت مامور حراست وزارت ورزش را بر عهده داشت، در کشور هلند ماند تا رشنونژاد را پیدا کرده و به همراه خود به ایران بازگرداند.

اما تلاش چند روزه رودکی برای پیدا کردن رشنونژاد در هلند و یا دیگر کشورهای اروپایی بی‌فایده بوده و شنیده می‌شود وی شب گذشته بدون جودوکار فراری و با دست خالی به ایران بازگشته است.

شایعه شده رشنونژاد به اتفاق و کمک یکی دو جودوکار سابق ایران که آن‌ها نیز به آلمان پناهنده شده‌اند راهی کشور آلمان شده است و قصد وی برای عدم بازگشت به ایران با برنامه ریزی قبلی بوده است.

محمد رشنونژاد یکی از جودوکاران جوان و با آتیه ایران، 6 ماه پیش موفق به کسب مدال نقره آسیا در رده بزرگسالان شد. وی سال گذشته با انتقاد از وضعیت نابسامان خود و عدم توجه کافی مسئولان فدراسیون و ورزش ایران، از قصد خود برای حراج مدال‌هایش خبر داده بود!

 

دیدگاه تان را بنویسید