گزارش AFC از هدف ایران در جام جهانی؛

ایران برای رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی کار دشواری در پیش دارد

نشریه «فور فور تو» سنگاپور در گزارشی مدعی شد که تیم ملی ایران به خاطر خط حمله نه‌ چندان زهردارش کار سختی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی با اشاره به صعود استرالیا به جام جهانی 2018 و پیوستن ساکروس به تیم‌های ایران، ژاپن، عربستان و کره جنوبی برای سفر به روسیه نوشت؛ تیم ملی ایران که در رده‌بندی کنونی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رده 34 جهان جای دارد، پیش از این سابقه چهار دوره حضور در جام جهانی در سال‌های 1978، 1998، 2006 و 2014 را داشته‌ است که هیچگاه موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است.

در ادامه این گزارش آمده است؛ ایران اولین تیمی بود که موفق شد جایگاه خود در جام جهانی 2018 روسیه را رزرو کند. تیم ملی که در حال حاضر بهترین تیم آسیایی در رده‌بندی فیفا است، هدفش صعود از محله گروهی جام جهانی خواهد بود که سال آینده به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد، تیمی که در دوره‌های قبل حضورش در جام جهانی در همان مرحله گروهی حذف شد.

همچنین نشریه «فور فور تو» سنگاپور در گزارشی به بررسی بهترین و بدترین قرعه برای تیم ملی انگلیس پرداخته است. این نشریه بهترین قرعه برای سه‌شیر را همگروهی با روسیه از پات یک، ایران از پات 3 و پاناما از پات 4 دانسته است.

این نشریه در این مورد نشست، ایران که پنجمین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند، بدترین تیم پات 3 به لحاظ رده‌بندی فیفا است. تیم ملی که هدایتش بر عهده کارلوس کی‌روش، مربی پیشین منچستریونایتد است بدون قبول شکست خود را به روسیه رساند، اگرچه در مرحله انتخابی با تیم‌های کره جنوبی، سوریه، ازبکستان، چین و قطر که تا حدودی روی فرم نبودند، مصاف کرد.

ایران در 10 بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، در چهار بازی تن تساوی داد که از این بین سه بازی بدون گل خاتمه یافت. با توجه به اینکه تیم ایران در خط حمله فاقد قدرت لازم است، کار این تیم برای رسیدن به مرحله حذفی دشوار خواهد بود.

«فور فور تو» بدترین سناریو برای انگلیسص در قرعه‌کشی جام جهانی 2018 را هم همگروهی با برزیل از پات یک، ایسلند از پات 3 و نیجریه از پات 4 دانسته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید