فرنگی کار تیم ملی امید: فقط برای کسب مدال طلا روی تشک می‌روم

ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی امید گفت:‌ انگیزه زیادی برای حضور در مسابقات جهانی دارم و فقط برای کسب مدال طلا روی تشک می‌روم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرحسین حسینی درباره شرایطش برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان، گفت:‌ بعد از حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا بلافاصله به اردوی تیم ملی امید آمدیم، در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و من هم به شرایط و آمادگی خوبی رسیدم.

وی درباره شناختش از حریفان گفت:‌ تقریباً حریفان اصلی‌ام همان کشتی‌گیرانی هستند که در مسابقات جهانی جوانان در سال‌های 2015 و 2016 با آنها کشتی گرفته‌ام. شناخت خوب و کاملی از تمام حریفان دارم؛ انگیزه بالایی دارم و فقط برای کسب مدال طلا روی تشک می‌روم. از مردم عزیز ایران هم می‌خواهم برای موفقیت بچه‌های تیم ملی دعا کنند.

ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی امید تصریح کرد: میانگین سنی مدال‌آوران در مسابقات جهانی فرانسه حدود 23 سال بود که نشان از پایین آمدن سن قهرمانی دارد، بدون شک تعدادی از آن نفرات هم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و احساس می‌کنم سطح مسابقات بالا باشد. بدون شک کار سختی خواهیم داشت، اما تمام بچه‌ها برای کسب بهترین نتیجه روی تشک خواهند رفت که امیدوارم بتوانیم مزد زحماتمان را با نتایج درخشان بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید