حذف علیرضا خجسته از رقابت های جودو جوانان جهان

یکی از شانس های اصلی کسب مدال برای تیم ملی جودوی ایران در رقابت های جوانان جهان با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابت ها کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در جریان دومین روز از رقابت‌های جودوی جوانان جهان که در زاگرب پایتخت کرواسی در حال برگزاری است، علیرضا خجسته نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم ایران در دور نخست برابر ایندرا شرستا از نپال به برتری رسید اما در دومین مبارزه برابر مانویل لومباردو از ایتالیا شکست خورو و از دور رقابت ها حذف شد.

پیش از این جعفر فیروزآبادی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ایران در روز نخست از دور رقابت ها کنار رفت.
جمعه در سومین روز این رقابت‌ها در جدول ۵۲ نفره وزن منهای ۸۱ کیلوگرم جواد مرادی در گام نخست برابر جودوکاری از کشور فرانسه به میدان می‌رود و در صورت پیروزی در مبارزه دوم حریفی از برزیل را پیش رو دارد.
قاسم باغچقی در جدول ۴۵ نفره وزن منهای ۹۰ کیلوگرم ابتدا جودوکار برزیلی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در مبارزه دوم به مصاف حریفی از پرتغال خواهد رفت.
شنبه در روز پایانی مبارزات انفرادی در ورن منهای ۱۰۰ کیلوگرم و در حضور ۳۱ جودوکار، علی پرهیزکار در گام نخست برابر نماینده اتریش به میدان می‌رود و در صورت برتری، برنده اسلونی و فنلاند حریف پرهیزکار در مبارزه دوم خواهد بود.
همچنین حمیدرضا ملک زاده در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم ابتدا با جودوکار آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مبارزه دوم برابر جودوکار هلند به روی تاتامی می‌رود. در این وزن ۲۷ جودوکار حضور دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید