فیروز کریمی: حریف متوجه نشد یک بازیکن ما مصدوم است!/ می‌خواهیم امتیازها را تا نیم فصل جذب کنیم تا از قافله عقب نباشیم

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: در این مدت که در تیم بوده‌ام سعی کرده‌ام نقاط منفی را حل کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیروز کریمی بعد از بازی با سپاهان اصفهان گفت:‌ به دنبال ساختارسازی برای خط دفاع هستیم چون بیشترین ضربه را از دفاع خورده‌ایم. در این مدت که در تیم بوده‌ام سعی کرده‌ام نقاط منفی را حل کنم. خدا را شکر در این امر توفیق نسبی داشتیم. در بحث ساختار دفاعی در سه بازی قبل، گلی دریافت نکردیم و همه گل‌ها روی اشتباه بچه‌گانه بوده است.

او ادامه داد: امروز در اصل با ۱۰ نفر بازی می‌کردیم چون یک بازیکن ما مصدوم بود و خدا را شکر حریف متوجه این قضیه نشد. از فردا سعی می‌کنیم در ساختار خمله هم کار کنیم. نبود برخی بازیکنان پدر ما را درآورده است. تیمی که مجبور شود یک مدافع از تیم جوانان بیاورد باید فاتحه آن را خواند.

کریمی گفت: ما در هر بازی ۵ بازیکن رباط پاره داشتیم و امروز تنها بازی بود که رباط پاره نداشتیم و به همین خاطر فردا جشن می‌گیریم و مردم را هم دعوت می‌کنیم. بدنسازی اول فصل پدر تیم را درآورده و کوچکترین فشار بازیکن را مصدوم می‌کند. اگر بازیکن داشته باشیم، نفرات را در زمین می‌چینیم. رضا خالقی را از دست دادیم و تنها یک مهاجم کلاسیک داریم. سانتر فوروارد و مدافع وسط چون آسیب‌پذیر هستند بیشترین محرومیت‌ها مربوط به این خطوط می‌شود و فقط سه مدافع وسط و یک مهاجم هدف داشته ایم. سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم تیم کاملی روانه مسابقات کنیم. می‌خواهیم امتیازها را تا نیم فصل جذب کنیم تا از قافله عقب نباشیم.

سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: در بازی با پیکان وقتی گل خوردیم ۱۰ بار برانکارد وارد زمین شد اما از گلر خواستم اگر مصدوم شد ۱۰ ثانیه هم روی زمین نخوابد. از تبریز بعید است تماشاگران حریف از خودی بییشتر باشد. تجمع در زمین خودی و انجام وظیفه دفاعی به بهترین شکل، یکی از تاکتیک‌های مدرن دنیاست و تیم ملی مدیون و مرهون این تاکتیک بوده است. در فوتبال امروز، انجام دفاع کار خوبی است و سعی می‌کنیم از بازی‌های بعد هم روند گل نخوردن را حفظ کنیم و گل هم بزنیم.

کریمی در بخش دیگری از نشست خبری درباره پنالتی که گرفته نشد، گفت: اعتراضی به داور نداشتم چون صحنه را ندیدم. کارشناس‌ها می‌توانند در این باره صحبت کنند. دلیل بحث من با داور چهارم به این خاطر بود که فکر می‌کردم این داور را کجا دیده ام. به خاطر چاق سلامتی نزدیک او می‌شدم. فخرالدینی و تیموریان و جند بازیکن دیگر مصدوم هستند اما مطمئن باشند در نیم فصل آن‌ها را کنار می‌گذارم. باشگاه باید در جهت حفظ منافع خود برای جابجایی بازیکن عمل کند تا دست ما روی نیمکت باز باشد.

او اضافه کرد: دست ما بسیار خالی بود و تعویض‌های سختی کردیم. قطعا پیگیر سلامتی مصدوم‌ها هستیم اما مطمئن باشید آن‌ها را از لیست کنار می گذاریم. تیموریان و فخرالدینی قطعا از لیست خارج می‌شوند اما بحث نبی‌زاده به دو بخش تقسیم می شود. چون او جوان است، رباط فرعی‌اش پاره شده و زود می‌تواند برگردد. او از دی ماه به میدان می‌رود.

کریمی درباره سایر مصدوم‌ها نیز تصریح کرد: موضوع خالقی‌فر هم کشیدگی رباط بود. او را بازی ندادیم تا به بازی بعدی برسد. میلاد فخرالدینی هم گفت دچار پارگی رباط شده و با توجه به سن او و تیموریان، آن‌ها را کنار خواهیم گذاشت. حتی اگر سایر پزشکان هم بگویند، کنار نگذارم بازهم خطشان میزنم.

سرمربی گسترش فولاد همچنین درباره امین حاج محمدی و هادی کاخا، توضیح داد: این بازیکنان به خاطر هواخوری به تبریز آمده بودند. کاخا کفتر دارد و در تبریز هم کفتر داشته و برای رسیدن به آن ها با تبریز آمده بود!

کریمی تاکید کرد: چون امروز هیچ گلی نخوردیم از عملکرد خط دفاعی راضی هستیم. خیلی از بازیکنان ما امروز در پست خودشان نبودند. خدا را شکر با این شرایط خوب بودند. این تیم به جز احمد موسوی و تیموریان هافبک دیگری ندارد و مجبور شدیم نریمان جهان را در پست هافبک دفاعی بازی دهیم اما نباید انتظاری از او داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید