پاشازاده: بازیکنانم مقابل استقلال، خودشان را به فوتبال معرفی می کنند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قبل از بازی مربیان با گل و شیرینی سمت مربی حریف می‌روند و آرزوی موفقیت می‌کنند. من از این اداها در نمی‌آورم‌.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی پاشازاده پیش از بازی با استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: چیزی که متاسفانه بسیاری از همکارانم بازگو کردند و به نحوی برداشت بد شده این است که قبل از بازی مربیان با گل و شیرینی سمت مربی حریف می‌روند و آرزوی موفقیت می‌کنند. من از این اداها در نمی‌آورم‌. به بعضی دوستان گفتم اما به آن‌ها بر می‌خورد. این کار غیر حرفه‌ای است. اول بازی این کار را می‌کنند ولی آخر بازی به سمت هم نمی‌روند و حتی علیه هم حرف می‌زنند.

او افزود: نه دوست دارم به سمت کسی بروم و نه کسی به سمتم بیاید اما جنبه دارم و اگر ببازم به سمت مربی حریف می‌روم. امیدوارم کسی از این کار من ناراحت نشود و معتقدم که چنین کارهایی حرفه‌ای نیست که بخواهند قبل از بازی به هم دست بدهند و بعد از بازی علیه هم موضع گیری کنند. من حتی قبل از بازی برای حریفم آرزوی موفقیت نمی‌کنم، چون دوست دارم که تیم خودم موفق باشد.

سرمربی نساجی مازندران همچنین با اشاره به این که از استقلال شناخت دارد، عنوان کرد: به عنوان یک استقلالی همیشه بازی‌های این تیم را دنبال کرده‌ام و امیدوارم که شرایط روحی بازیکنانم برای این بازی خوب باشد. ما به آنها یاد داده‌ایم که با نگرش خاصی به همه بازی‌ها نگاه کنند. بازی با استقلال یک ویترین است و از بازیکنانم این را می‌خواهم که از بازی لذت ببرند و به رویاهای‌شان فکر کنند. همان طور که تیم صدرنشین لیگ را در خانه‌اش حذف کردیم، می‌توانیم استقلال را هم شکست دهیم. بازیکنانم فردا (جمعه) باید لذت ببرند و خودشان را به فوتبال معرفی کنند.

پاشازاده در ادامه‌ صحبت‌های خود، همچنین افزود: قطعا برای بازی فردا برنامه داریم. در مورد این که مقابل تیم سابقم قرار می‌گیرم، باید این را بگویم که فلسفه زندگی ورزشی‌ام این است که گذشته اگر به شما زنگ زد، اجازه دهید روی پیغام‌گیر برود. امروز گذشته به من زنگ زده و من آن را روی پیغام‌گیر می‌گذارم چون نگاهم به آینده است. با این حال استقلال را آنالیز کرده‌ایم اما نمی‌خواهم صحبت فنی انجام بدهم و بگویم که نقاط ضعف حریف کجا است چون باید آن را در زمین نشان دهیم.

سرمربی نساجی مازندران با اظهار امیدواری نسبت به حضور هواداران تیمش در بازی فردا، خاطر نشان کرد: بازیکنان ما همیشه با حمایت هواداران بازی کرده‌اند و مطمئنم که تماشاگران فردا به ورزشگاه می‌آیند و پشتیبان تیم‌شان خواهند بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا شفر می‌تواند استقلال را متحول کند؟ اذعان‌ کرد: در این که شفر کارنامه خوبی دارد شکی نیست اما او هری پاتر هم نیست که بعد از یکی، دو هفته‌ معجزه کند و ما به‌به و چه‌چه کنیم. هیچ کدام از مربیان در دنیا نمی‌توانند این کار را انجام دهند. ما اول باید زمان و امکانات کافی به او بدهیم و بعد راجع‌ به آن قضاوت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان تاکید کرد: استقلال همیشه استقلال است و این تیم را دست کم نخواهیم گرفت چرا که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و ما باید این تیم را جدی بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید