وزیر ورزش و جوانان: پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستیم

سلطانی فر گفت: باید هماهنگی‌های فرهنگی و اجتماعی برای حضور بانوان در ورزشگاه ها انجام شود .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص فضاها و زیرساخت‌های مناسب برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: باید هماهنگی‌های فرهنگی و اجتماعی برای این کار انجام شود که ما در حال انجام و پیگیری هستیم.

وی همچنین از پیگیری فدراسیون فوتبال برای وادار کردن تیم‌های عربستانی به تمکین برای بازی در ایران خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئولین سازمان خصوصی سازی داشتیم که شیوه‌ها و روش‌های مختلف این کار در دست بررسی است و امیدواریم ان‌شاءالله این بار بتوانیم با بررسی‌های کارشناسی دقیق‌تر به شیوه‌ای جلو رویم که کار تحقق پیدا کند.

سلطانی‌فر در رابطه با پیگیری وضعیت دو بازیکن پرسپولیسی و تخلفات صورت گرفته از سوی آن‌ها گفت: در حال حاضر منتظر گزارش فدراسیون هستیم.

وزیر ورزش همچنین درباره استفاده قلیان توسط بازیکنان فوتبال گفت: این مساله‌ای است که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون باید به آن رسیدگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر در معاونت جوانان در حال جوان‌گرایی هستیم که سه انتصاب انجام دادیم و دو تن از این مدیران زیر چهل سال بودند و امیدواریم با تعامل بیشتر با ان جی اوها و بخش‌های دست اندرکار بتوانیم با همگرایی و هم افزایی بیشتر قدم‌های اساسی‌تری جهت حل مشکلات جوانان برداریم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما خیزی برداشتیم تا بتوانیم ان‌شاءالله تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم. روز گذشته نیز جلسه مفصلی در همین راستا با ان جی اوهای تهران و البرز داشتیم که این جلسات به همین شکل در استان‌ها ادامه پیدا می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید