کسب ۸ مدال توسط تکواندوکاران مازندران و قزوین در تورنمنت صربستان

هشت مدال طلا، نقره و برنز حاصل کار تیم‌های تکواندوی استان قزوین و مازندران در تورنمنت آزاد صربستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقات آزاد صربستان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان – بزرگسالان از روز شنبه (۲۲ مهرماه) به مدت دو روز در "بلگراد" صربستان برگزار شد. تیم های استان قزوین و مازندران که به نمایندگی از ایران با ۱۶ تکواندوکار در سه رده‌سنی (نونهالان، نوجوانان و جوانان – بزرگسالان) در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بودند موفق به کسب دو عنوان قهرمانی، دو عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی شدند.

محمد اصلانی، علیرضا محمودی، امیرحسین محمدخانلو، فردین سخاوت‌فر، عرفان حیدری، مهدی جلالی، مهران برخورداری مصطفی احمدی و حامد محمدی تکواندوکاران حاضر در تیم قزوین بودند که در پایان محمدخانلو بر سکوی قهرمانی ایستاد، عرفان حیدری نایب قهرمان شد و محمد اصلانی بر سکوی سومی ایستاد و تیم نیز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

این تیم با هدایت صمد حقیقت و مجتبی حبیبی به عنوان مربی در این رقابت‌ها شرکت کرد و طیار تقی‌پور به عنوان سرپرست و داوود حسینی به عنوان حامی مالی در کنار تیم حضور داشتند.

همچنین تیم استان مازندران با ترکیب ابوالفضل سمندری، بهادر قادری، پوریا رضایی، رضا کلانی، احمدرضا یزدان‌پناه، امیررضا خلیل جویباری و احمد محمدی به مصاف رقبایشان رفت که در پایان احمد محمدی توانست عنوان قهرمانی کسب کند، پوریا رضایی نایب قهرمان شد و امیررضا خلیل جویباری به مدال برنز رسید.

هدایت این تیم برعهده محمدزمانی به عنوان سرمربی و مهران فلاح و سعید نجف دری به عنوان مربی است. سعید قلی‌نژاد نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید