شنبه تکلیف انتقال باشگاه نفت مشخص می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه به آن‌ها اعلام شده تا اطلاع ثانوی از نهایی کردن انتقال باشگاه نفت جلوگیری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ماجرا انتقال باشگاه نفت به یک معما تبدیل شده و در حالی که قرار بود امروز (چهارشنبه) جلسه کمیسیون ماده ۵ برای انتقال این باشگاه برگزار شود، دوباره برگزار نشد و به روز شنبه موکول شد. رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این تعویق در جلسه کمیسیون ماده ۵ اظهار کرد: این جلسه به درخواست مقام محترم قضایی برگزار نشد و به شنبه موکول شد. از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه به ما اعلام شده تا اطلاع ثانوی انتقال باشگاه نفت صورت نگیرد. ما شنبه صبح با قاسم‌زاده مسئول این پرونده جلسه داریم تا در این رابطه تصمیم بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که چه مساله‌ای باعث ارسال نامه از سوی دادسرا شده است، گفت: من نمیدانم مشکل چیست و تنها به ما اعلام شده تا اطلاع ثانوی از انتقال جلوگیری کنیم. ابهاماتی وجود دارد که ارتباطی به ما هم نداشت. این ابهامات به مالکیت مالک نفت مربوط است و قاسم‌زاده هم از ما درخواست کرد تا مشخص شدن تکلیف این ابهامات برای انتقال این باشگاه دست نگه داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا سنگ بزرگی در روند انتقال باشگاه نفت افتاده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر مدارک و مستندات کامل و کافی که همه‌اش در حال گردآوری است، به ما ارائه شود، مشکلی برای نهایی کردن این انتقال وجود نخواهد داشت. این مدارک بین موسسه فرهنگی ورزشی نفت و جهانیان است. البته نهایی شدن این انتقال منوط به این است که دادسرای فرهنگ و رسانه قانع شود که مشکلی وجود ندارد.

گل‌محمدی در پایان در خصوص نحوه فعالیت باشگاه نفت با وجود اتمام مهلت پروانه فعالیت این باشگاه، گفت: من به آن‌ها اعلام کردند که تا بعد از جلسه روز شنبه مشکلی برای فعالیت ندارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید