پیروزی تیم ملی والیبال نشسته مقابل روسیه در دیداری دوستانه

تیم ملی والیبال نشسته ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم ملی روسیه به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هادی مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران در خصوص مسابقه دوستانه تیم ملی روسیه در ایران گفت: تیم ملی روسیه برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا و کسب سهمیه جهانی آماده می‌شود که به همین منظور بامداد روز گذشته به ایران آمد و نخستین مسابقه دوستانه خود را زودتر برگزار کرد.

وی افزود: قرار بود نخستین مسابقه تدارکاتی روسیه با تیم ملی ایران عصر دوشنبه انجام شود که مربی این تیم درخواست کرد روز گذشته هم مسابقه مشترکی با ایران داشته باشند به همین دلیل تیم ملی بزرگسالان با روسیه مسابقه دوستانه‌ای در پنج ست انجام داد.

رضایی ادامه داد: ملی پوشان کشورمان در چهار ست اول با نتایج 25 بر 23، 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند و در ست پنجم که از ترکیب ورزشکاران جوان استفاده کردیم 15 بر 13 شکست خوردیم که براساس ارزیابی نتایج به دست آمده، در سه ست ابتدایی تیم ملی ایران پیروز شده است، آن هم در شرایطی که از همه بازیکنان استفاده کردیم. البته دو بازیکن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی شدید در اختیار نداشتیم، اما جوان‌های خیلی خوبی داریم که فکر می‌کنم آینده خوبی داشته باشند، چون هر ورزشکاری را جایگزین ملی پوشان کنیم مشکلی برای تیم ملی به وجود نمی‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید