نتایج روز اول رقابت های هفته هشتم لیگ برتر هفدهم

برد استقلال بدون سرمربی در رشت / دربی خوزستان برنده نداشت + جدول رده بندی

روز اول از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روز اول از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال توانست بدون سرمربی تیم فوتبال سپیدرود را در رشت شکست دهد.

استقلال 2 - سپیدرود رشت 1

دیدار نخست هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) بین سپیدرود رشت و استقلال تهران در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر یک استقلال به پایان رسید تا شوک جدایی علیرضا منصوریان جواب بدهد و استقلال به دومین پیروزی خود دست یابد. جابرانصاری(53) و داریوش شجاعیان (68) برای استقلال و حسین ابراهیمی (86) از روی نقطه پنالتی برای سپیدرود گلزنی کردند.

سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، امید سام‌کن، مهرداد جماعتی، میثم تهیدست، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی، رضا الماسخاله(72 - عماد میرجوان)، شهاب کرمی ( 58 - میعاد یزدانی) ، علی دهقان( 77- میثم فردوسی) و میلاد قربانزاده به میدان رفت.

سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری ( 46- داریوش شجاعیان) ، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی(87- امید ابراهیمی)، سرور جپاروف، حسن بیت سعید( 62 - امید نورافکن) و جابر انصاری 11 بازیکن استقلال در این دیدار بودند. هدایت تیم استقلال در این دیدار برعهده میک مک‌درموت است اما با توجه به محرومیت او از حضور روی نیمکت به دلیل اخراج در بازی قبل، صالح مصطفوی از کنار زمین آبی‌پوشان را هدایت کرد.

محمدحسین زاهدی‌فرد، داور این دیدار به حسین ابراهیمی از سپیدرود رشت و سید حسین حسینی و خسرو حیدری  از استقلال کارت زرد نشان داد.

نیمه اول / استقلال صفر - سپیدرود رشت صفر

دقیقه 6: شوت میلاد قربانزاده از پشت محوطه جریمه استقلال در اختیار مجید حسینی قرار گرفت.

دقیقه 11: ارسال بلند مهرداد جماعتی روی دروازه استقلال با دخالت هادی موسوی همراه شد و  میثم تهی‌دست در محوطه 6 قدم دروازه استقلال صاحب یک موقعیت عالی شد که ضربه بی‌دقت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: ارسال ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی به داخل محوطه جریمه استقلال به امید سام‌کن رسید که ضربه برگردان این بازیکن به مدافعان آبی‌پوشان برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد تا یک موقعیت خود دیگر برای شاگردان نظرمحمدی از دست رفت. 

دقیقه 28: حرکت خوب قربانزاده در داخل محوطه جریمه استقلال با پاس این بازیکن به نزهتی همراه شد که  سانتر این بازیکن به روی دروازه استقلال با دفع ناقص حسینی، علی دهقان را روی خط شش قدم صاحب یک موقعیت ایده‌آل کرد اما ضربه بد این بازیکن نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29: ضد حمله سریع استقلال با پاس خوب فرشید باقری به حسن بیت‌سعید همراه شد اما ضربه مهاجم استقلال از داخل محوطه جریمه سپیدرود از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی زیبای حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف اندک از کنار دروازه مجید حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 39: ضربه فرشید اسماعیلی از داخل محوطه جریمه سپیدرود با برخورد به مدافعان تیم رشتی به کرنر رفت.

دقیقه 1+45: سانتر وریا غفوری از داخل محوطه جریمه سپیدرود روی تیر دوم به حسن بیت سعید رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن باز هم از روی دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم/ استقلال 2 - سپیدرود رشت 1

دقیقه 53: پاس پشت پای اشتباه دهقان با دخالت فرشید اسماعیلی به جابر انصاری رسید و در ادامه یک و دوی این دو بازیکن، جابر انصاری را روانه دروازه سپیدرود کرد که ضربه خوب این بازیکن درون دروازه سیدمحمد حسینی، دروازه‌بان سپیدرود قرار گرفت.

دقیقه 64: ضربه جابر انصاری از پشت محوطه جریمه سپیدرود با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: حرکات پا به توپ جابر انصاری تا داخل محوطه جریمه سپیدرود با پاس در عرض این بازیکن به داریوش شجاعیان همراه شد که ضربه زیبای هافبک تازه‌وارد استقلال در کنج دروازه سپیدرود قرار گرفت.

دقیقه 78: پاس در عرض مهرداد جماعتی به عماد میرجوان رسید که ضربه اول این بازیکن به مدافعان استقلال برخورد کرد و در ادامه ضربه دوم او با مزاحمت دوباره مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 82: پرتاب اوت بلند سام‌کن در داخل محوطه جریمه استقلال با ضربه سر میرجوان همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: خطای میلاد زکی‌پور در دخل محوطه جریمه استقلال روی میرجوان منجر به اعلام پنالتی به سوت سپیدرود شد که ضربه پنالتی را حسین ابراهیمی تبدیل به گل کرد.

استقلال با این برد 8 امتیازی و موقتا به رده نهم جدول رسید.

فولاد خوزستان 1 - استقلال خوزستان 1

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه خانگی خود میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای شاگردان سیروس پورموسوی در این دیدار عبدالله ناصری در دقیقه ۵۴ گلزنی کرد. موسی کولیبالی هم در دقیقه ۹۳ برای استقلالی‌ها گل زد تا بازی مساوی شود.

با این نتیجه فولاد ۱۴ امتیازی شد و در همان رده چهارم جدول باقی ماند. استقلال خوزستان هم با هفت امتیاز، تا رتبه چهاردهم بالا آمد.

سایپا 1 - ذوب آهن 1

تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا از ساعت 17:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

با این تساوی، تعداد بازی‌هایی که سایپا پیروز نشده به چهار مسابقه رسید. آخرین بازی سایپا که با پیروزی نارنجی‌پوشان به پایان رسید، دیدار هفته چهارم مقابل استقلال بود.

مرتضی تبریزی در دقیقه 53، برای ذوب‌آهن و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 82 برای سایپا گلزنی کردند. تبریزی تعداد گل‌های خود را به عدد 5 رساند و موقتاً به تنهایی به صدر جدول آقای گلی صعود کرد.

سید مهدی سیدعلی داور بازی، استنلی کی‌روش و حمید بوحمدان از ذوب‌آهن و امید خالدی از سایپا را با کارت زرد جریمه کرد.

نفت طلاییه 1 - سپاهان صفر

 در آخرین دیدار امروز از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم نفت طلاییه و سپاهان اصفهان از ساعت 17:45 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با برتری یک بر صفر تیم نفت طلاییه به پایان رسید.

در این بازی عیسی آل‌کثیر در دقیقه 72 برای نفت طلاییه موفق به گل‌زنی شد.

قضاوت این دیدار را  رضا مهدوی برعهده داشت.

جدول برنامه های روز دوم هفته هشتم لیگ برتر 

200

جدول رده بندی در پایان روز اول هفته هشتم لیگ برتر 

100

دیدگاه تان را بنویسید