هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

پیروزی یک نیمه ای پرسپولیس با یگ گل سالم و دو گل مردود

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد سپاهانی ها را با تک گل مهدی طارمی در نیمه اول این دیدار شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه 38 بازی از روی نقطه پنالتی زننده تک گل تیمش بود.

برای سپاهان در این دیدار لی اولیویرا، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت الله پورقاز، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، مهرداد محمدی، مروان حسین، رافائل کری‌ولارو و سیاوش یزدانی به میدان آمدند.

بازیکنان پرسپولیس را در این مسابقه علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور تشکیل می‌دهند.

دقیقه 3: پرسپولیس روی اوت دستی بلند امیری و ضربه علیپور به گل رسید اما داور خطای خلیل‌زاده را در محوطه جریمه سپاهان روی مدافع این تیم اعلام و گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه 8: علیپور با سماجت خاص خودش از سد مدافع سپاهان گذشت و با یک پاس رو به عقب موقعیت خوبی را برای طارمی در محوطه جریمه حریف ایجاد کرد اما این بازیکن ضربه‌اش را کم جان تقدیم به اولیویرا کرد.

دقیقه 12: مروان حسین در محوطه جریمه پرسپولیس روی پاس خوب محمدی صاحب موقعیت شد اما ضربه او در دستان بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 26: شوت محکم و سرکش رافائل از پشت محوطه جریمه بیرانوند را به زحمت انداخت اما توپ بدون برخورد به این دروازه‌بان به اوت رفت.

دقیقه 33: ارسال مواج بلند از جناح راست طارمی را در موقعیت ایده‌آل سرزنی قرار داد اما او به جای سر با دست به توپ ضربه زد که  این حرکت منجر به کارت زرد برای او شد. در این صحنه امیری توپ را به گل تبدیل کرد اما خورشیدی گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه 36: کرنر ارسالی مسلمان در محوطه جریمه سپاهان با خطای یزدانی روی طارمی همراه بود که داور اعلام خطای پنالتی کرد.

دقیقه 38: طارمی پنالتی را تبدیل به گل کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید