بیش از ۱۰ هزار امضا برای برکناری رئیس باشگاه بارسلونا جمع شد

کاندیدای انتخابات دوره قبلی ریاست باشگاه بارسلونا، نظر بسیاری از اعضای این باشگاه را برای برکناری رئیس فعلی باشگاه جلب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آگوستی بندیتو، یکی از کاندیداهای دوره قبلی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تا کنون بیش از 10 هزار امضا برای برگزاری یک همه‌پرسی در خصوص صلاحیت یا عدم صلاحیت خوسپ ماریا برای تداوم فعالیت به عنوان رئیس آبی‌و‌اناری‌ها جمع‌آوری کرده است.

بندیتو از عملکرد ضعیف بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی و نیز دو باخت ابتدای فصل این تیم برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا، همچنین انتقال نیمار به پاری‌سن‌ژرمن و تعلل در قطعی کردن قرارداد جدید لیونل مسی به عنوان ابزارهایی جهت متقاعد کردن اعضای باشگاه بارسلونا در خصوص بی‌کفایتی بارتومئو استفاده کرده و به همین دلیل توانسته موافقت بیش از 10 هزار تن از اعضای باشگاه را برای برگزاری همه‌پرسی در خصوص ابقا یا برکناری بارتومئو جلب کند.

با این حال با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت او برای جمع‌آوری حداقل امضاهای لازم (16 هزار و 570 امضا) که پیش شرط برگزاری همه پرسی است و نیز شروع خوب بارسلونا در لالیگا ممکن است آگوستی نتواند به هدف خود که برکناری بارتومئو است، دست پیدا کند.

طبق اعلام بندیتو، او کمتر از دو هفته دیگر وقت دارد که امضا‌های لازم را جمع‌آوری کند (تا دوم اکتبر) و این در حالیست که باشگاه بارسلونا مدت باقیمانده بندیتو را تا 27 سپتامبر (6 روز دیگر) می‌داند.

طبق اساسنامه باشگاه بارسلونا در صورتی که دو سوم اعضای باشگاه با برگزاری همه پرسی در خصوص ابقا یا عزل رئیس باشگاه موافق باشند، باشگاه ملزم به برگزاری این همه‌پرسی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید