هفتمی تیم ملی پرش با اسب ایران در رقابت های داخل سالن آسیا

تیم ملی پرش با اسب ایران به مصاف تیم‌هایی از کشورهای عربستان، قطر، سوریه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان رفت و هفتم شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقات پرش با اسب بازیهای داخل سالن آسیا  از امروز آغاز شد و تیم ملی پرش با اسب ایران در بخش تیمی که ارتفاع موانعش ۱۳۵ سانتیمتر طراحی شده حضور یافت. تیم ملی ایران در این روز به  مصاف تیمهایی از کشورهای عربستان، قطر، سوریه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان رفت و هفتم شد.

اعضای تیم ملی پرش با اسب کشورمان  در این بخش را علی رحمتی، داوود پور رضایی و امیر حسین حبیبی  ملی پوش کشورمان در این بخش بودند. ایران در اولین حضور رسمی خود در بازیهای آسیایی داخل سالن حاضر شد و به عنوان هفتمی رسید.

در بخش اول این مرحله که مقدماتی انفرادی و تیمی و به نوعی انتخابی برای نفرات راه یافته به مرحله نهایی بود، بی خطا بودن سوارکار اولویت اول انتخاب و سپس در موارد خطای برابر، تایم و زمان ثبت شده ملاک انتخاب بود.

 روز شنبه یکم مهر ماه نیز مسابقات به صورت انفرادی و با ارتفاع موانع ۱۴۵ برگزار می شود که اعضای تیم ملی کشورمان نیز با اسب های خود در آن حضور می یابند.

این اولین دوره ای است که ملی پوشان ایرانی با رایزنی صورت گرفته و حل شدن مشکل قرنطینه توانستند با اسب های خود در مسابقات شرکت کنند تا فرصت نشان دادن شایستگی های خود را بدست آورند.

 هرتیم حداکثر با ۴ نفر و حداقل ۳ نفر  در این مسابقات شرکت داشت.

تیمهای سوریه، قطر و عربستان صعودی با کمترین خطا و پایین ترین زمان به ترتیب به مدالهای طلا، نقره و   برنز پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن دست یافتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید