گل محمدی: بازیکنان جوان‌مان رفته‌رفته باتجربه‌تر می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: چیزی که ما را اذیت می‌کند مصدومیت بازیکنان‌مان در بازی‌های اخیر است، اینکه در هر بازی چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی پیش از بازی تراکتورسازی و پدیده خراسان، اظهار داشت: ما فردا بازی سختی مقابل پدیده خواهیم داشت. این تیم کیفیت بالای خود را نشان داده است و بازیکنان خوبی دارد. تیم پدیده کادر فنی خوبی هم دارد و نتایج آنها نشان می‌دهد تیم منسجمی هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن در این فصل خواهند داشت.

«تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و به خودباوری خوبی رسیده‌ایم»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: چیزی که ما را اذیت می‌کند مصدومیت بازیکنان‌مان در بازی‌های اخیر است، اینکه در هر بازی چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم. در این بازی هم ابراهیمی و نوری را به همین دلیل در اختیار نخواهیم داشت. البته انگیزه خوبی داریم تا بازی خوبی نشان دهیم و امیدواریم فردا به چیزی که مدنظرمان است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: از بازیکنانم هم می‌خواهم فردا تمرکز خوبی روی بازی داشته باشند و اراده خود را برای بردن نشان دهند. در هفته‌های اخیر آنها نشان دادند تا آخرین لحظه برای برد می‌جنگند و شخصاً به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم و از همه آنها به خاطر این طرز فکر تشکر می‌کنم. از هواداران تیمم هم ممنونم که بازی‌به‌بازی بر تعداد آنها اضافه شد و باید قدردان این نعمت باشیم و بتوانیم شادی بیشتری برای این هواداران به ارمغان بیاوریم.

گل‌محمدی با اشاره به پیروزی تراکتورسازی در جام حذفی مقابل پدیده، خاطرنشان کرد: ما در جام حذفی توانستیم از سد تیم خوب پدیده بگذریم، اما شرایط جام حذفی با لیگ برتر فرق می‌کند. پدیده در جام حذفی در شرایطی به مصاف ما آمد که در خانه خودش بازی می‌کرد و بازی هجومی را در دستور کارش قرار داده بود. در این حالت، فضای بیشتری به ما می‌داد که ضدحمله کنیم، اما شرایط این بازی فرق می‌کند. من مطمئنم پدیده منسجم‌تر مقابل ما حاضر می‌شود که این کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: ما باید بتوانیم از نظم دفاعی این تیم به خوبی عبور کنیم که این مسئله هم سخت است که ما در فشار حریف به یکدیگر پاس‌های کوتاه بدهیم و به روی دروازه حریف فشار بیاویم. همچنین باید آنها را هم کنترل کنیم. به طور کلی شرایط بازی فردا با جام حذفی متفاوت است، چون بازیکنان پدیده هم برای جبران نتیجه حذفی به مصاف ما می‌آیند. از بازیکنانم هم درخواست می‌کنم تلاش بیشتری نسبت به جام حذفی داشته باشند، چون در غیر این صورت پیروز نمی‌شویم. باید با تمام توان بازی کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: هنوز به شرایط ایده‌آلی که مدنظرمان است نرسیده‌ایم، اما بازیکنان جوان‌مان رفته‌رفته باتجربه‌تر می‌شوند. همچنین از لحاظ جسمی نیز بهتر شدیم. بازیکنان هم می‌دانند که از آنها چه می‌خواهیم، اما باید مقابل تیم‌های سرسخت بازی کنیم تا قدرتمندتر از گذشته باشیم و به موفقیت برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید