واکنش شاراپووا به انتقادها برای حضورش در مسابقات تنیس

ماریا شاراپووا که به تازگی برای تبلیغ کتاب جدیدش به نام "توقف‌ناپذیر؛ زندگی من تا به این جا" تور جهانی رفته است به انتقادهایی که به حضورش در مسابقات تنیس شد پاسخ داد. افرادی همچون اندی ماری و اوژنی بوشار به حضور او اعتراض کرده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ماریا شاراپووا دوباره به انتقادهایی که از سوی دیگر تنیسورها به حضور او در مسابقات تنیس شده بود واکنش نشان داد.

پیش از این اوژنی بوشار اعلام کرده بود که شاراپووا یک متقلب است و نباید به او اجازه داده می‌شد تا در مسابقات پیش رو شرکت کند. شاراپووا این اتهام را رد کرد و اعلام کرده است که بدون این که اطلاعی داشته باشد ملدونیوم ممنوع است این ماده را مصرف کرده است.

شاراپووا در پاسخ به اعتراضات به BCC، گفت‌: فکر می‌کنم این نفرات بر اساس واقعیت سخن نمی‌گویند. بنابراین من به آن‌ها توجه نمی‌کنم. فکر می‌کنم که آن‌ها حق نظر دادن ندارند، زیرا از حقیقت آگاه نیستند. با این حال می دانم که این نفرات به عنوان تیتر خبرها استفاده می‌شوند. تنیس شغل من است. من با مشکلی که پیش آمد با سربلندی مقابله کردم و به اشتباهم اعتراف کردم. حالا به مسابقات بازگشته‌ام و محرومیتم را نیز گذرانده‌ام.

 

دیدگاه تان را بنویسید