زیدان: رفتن موراتا کار ما را سخت کرده است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به ضعیف شدن خط حمله تیمش بعد از جدایی موراتا و ماریانو اذعان و تأکید کرد که پر کردن جای این دو نفر برای کهکشانی‌ها ممکن نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال رئال مادرید و آپوئل نیکوزیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها اعتراف کرد که جدا شدن آلوارو موراتا از جمع شاگردان او در تابستان امسال، کارش را سخت کرده است.

زیدان که تیمش فصل جدید لالیگا را با کسب پنج امتیاز از سه بازی، نگران کننده شروع کرده است، در کنفرانس خبری پیش از مصاف شاگردانش با قهرمان لیگ قبرس گفت: طبیعی است که با رفتن بازیکنانی مانند آلوارو موراتا و ماریانو و عدم جذب بازیکنانی برای پر کردن جای خالی آنها، تیم ما یک مهاجم نوک کم داشته باشد. شاید این موضوع درست باشد، اما برای ما جذب یک مهاجم دیگر ممکن نبود. من دوست داشتم که موراتا در کنار ما بماند، اما او می‌خواست در تیمی باشد که فرصت بیشتری برای بازی کردن در اختیارش قرار دهد و به همین دلیل رفت. برای ما عقد قرارداد با یک بازیکن دیگر ممکن نبود، اما من واقعاً به توانایی‌های بورخا مایورال ایمان دارم، چون او تشنه موفقیت است. علاوه بر این ما کریم بنزما و گرث بیل را هم داریم. ما با تمام بازیکنانی که داریم کارمان را پیش می‌بریم.

زیزو ادامه داد: با تیمی که دارم، کارهای زیادی می‌توانیم انجام دهیم. من به توانایی‌های بازیکنانم ایمان دارم و تنها چیزی که برایم اهمیت دارد، وضعیت آنهاست. پس اتفاقاتی که در خارج از تیم رخ می‌دهد، تصمیمات مرا در مورد کارهایی که می‌‌خواهم انجام دهم تغییر نمی‌دهد. فصل گذشته هم اتفاقی مانند آنچه در ابتدای این فصل تجربه کرده‌ایم برای ما رخ داد، پس نگران نیستیم. درست است که از نتایج‌مان راضی نیستیم، اما فوتبال همین است. ما شیوه کاری‌مان را تغییر نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم که بازی را ببریم. ما قهرمان اروپا هستیم، اما برای‌مان همه چیز از صفر شروع می‌شود.

رئال مادرید فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان آپوئل نیکوزیا خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید