حمایت ماریا شاراپووا از رافائل نادال+ عکس

ماریا شاراپووا در اقدامی جالب از رافائل نادال قهرمان تنیس آزاد آمریکا در برابر یک هوادار خود دفاع کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از قهرمانی در مسابقات آزاد آمریکا، نادال مورد تحسین بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت اما همیشه یک فرد ناراضی وجود دارد که موفقیت‌های دیگران را تشویق نمی‌کند.

ماریا شاراپووا که در راه بازگشت به دوران خوب خود در تنیس قرار دارد، در برابر حرف‌های یک هوادار در صفحه توییتر به حمایت از نادال پرداخت.

این هوادار بعد از قهرمانی نادال در نیویورک در صفحه توییتر خود نوشت: «همه در خصوص سر و صداهای شاراپووا در زمین تنیس شکایت می‌کنند اما رافائل نادال، با اینکه بازیکن بزرگی است، به همان اندازه سرو صدا می‌کند که آزاردهنده است.»

این هوادار که نام شاراپووا و نادال را در توییت خود تگ کرده، با پاسخ جالب ماریا شاراپووا در دفاع از نادال روبرو شد که اعلام کرد: «نادال شانزدهمین گرنداسلم خود را دریافت کرد و این چیزی است که در موردش توییت می دهی؟» این هوادار سپس در خصوص صحبت‌های خود در مورد نادال عذرخواهی کرد.

تنیس‌باز زن روسی پیش از این در مصاحبه‌ای برای مجله ونتی فیر (یک مجله معروف در زمینه فرهنگ، مد و ...) اعلام کرد پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ وی، نادال در پیامی از او حمایت کرد و شاراپووا اضافه کرد که او احترام زیادی برای نادال قائل است.

دیدگاه تان را بنویسید