طاهری: ژوزه با پرداخت قسطی مطالباتش مخالفت کرد

مدیر عامل پرسپولیس درباره وضعیت اقتصادی این باشگاه و پرونده مانوئل ژوزه در یک برنامه تلوزیونی توضیحاتی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی اکبر طاهری امروز در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس ارائه کرد. او درباره وضع اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: برنامه ریزی‌هایی انجام دادیم و با طبقه بندی کردن مشکلات مالی باشگاه سعی کردیم این مشکلات را براساس اولویت برطرف کنیم. مشکلات کلی و اساسی ما از طریق بر عهده گرفتن امتیاز حق پخش، تبلیغات محیطی و بلیت فروشی حل می‌شود.

در آمدی از تبلیغات محیطی کسب نکردیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیان کرد: از دو سال پیش زمان مهدی تاج با رایگان کردن بلیت بازی‌ها در طبقه دوم ورزشگاه توانستیم هواداران را پس از وقفه طولانی به ورزشگاه بیاوریم. اما در مورد تبلیغات محیطی، چون این مسئولیت برعهده باشگاه‌ها نیست تاکنون از تبلیغات منبع درآمدی کسب نکردیم.

منابع مالی باشگاه با پرداخت بدهی ژوزه کاهش می‌یاید

طاهری درباره برنامه اش برای حل پرونده ژوزه اظهار کرد: مبلغی حدود ۸ و نیم میلیارد تومان به ژوزه و دستیارانش بدهکار هستیم که با پرداخت این مبلغ منابع مالی باشگاه کاهش می‌یابد. به هر حال با صحبت‌هایی که با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم امیدواریم از منابع وزارتخانه کمک‌هایی به باشگاه برسد و اگر هم پولی در اختیارمان قرار نگرفت از طریق کمک‌های هواداری و مسائل دیگر این مشکل حل می‌شود.

ژوزه با پرداخت قسطی مطالباتش مخالفت کرد

او ادامه داد: برای پرداخت مطالبات ژوزه با وکیل او صحبت کردیم، اما ژوزه مخالف پرداخت قسطی بدهی هایش است. همچنین برای پرداخت طلب ژوزه یک بار دیگر شکایت خود را به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کردیم که رای نهایی به ژوزه داده شد و ما محکوم به پرداخت مطالبات ژوزه شدیم. سپس از هر دو طرف یک نماینده وکیل به مرجع بالاتر که دادگاه cas باشد معرفی شد و یک داور بی طرف در جلسه‌ای در سوئیس که برگزار شد حضور داشت، چون تمام اسناد و مدارک بر علیه باشگاه بود ما محکوم به پرداخت مبلغ ژوزه شدیم و تصمیم گرفتیم که هرچه زود‌تر این مبلغ پرداخت شود و تا اینجای کار که برای پرداخت این بدهی فاصله افتاده است به دلیل مسائل امنیتی و مشکلات پول شویی است که باید رعایت شود و قوانین رعایت کنیم.

به برد برابر الاهلی امیدوار هستم

طاهری درباره بازی برگشت با الاهلی بیان کرد: من به بازیکنان تیم امیدوار هستم و تیم ما با تدابیر فنی برانکو می‌تواند از سد الاهلی عربستان عبور کند.

ورزشگاه‌های آسیای شرقی چمن نامرغوب داشتند

مدیر عامل پرسپولیس درباره اینکه چرا کشور‌های آسیای شرقی را برای میزبانی از تیم‌های عربستانی انتخاب نکردند، گفت: این حاشیه‌ای که تیم‌های عربستانی ایجاد کردندو آن‌ها حاضر نیستند برای بازی‌های آسیایی به ایران بیایند و ما مجبور هستیم که بازی‌هایی که با تیم‌های عربستانی داریم کشور ثالث را برای میزبانی انتخاب کنیم. از طرفی فقط اجازه انتخاب بخش شمالی حوزه آسیایی را برای میزبانی داریم و نمی‌توانیم در اروپا بازی هایمان را برگزار کنیم.

او ادامه داد: تاجیکستان و ترکمنستان به دلیل داشتن چمن مصنوعی و یا زمین ناهموار انتخاب نشدند. چند جای دیگر هم برای میزبانی معرفی شدند که همکاری‌های لازم را با ما انجام ندادند و مجبور به انتخاب عمان شدیم که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شدیم، اما من امید زیادی برای صعود تیم از این مرحله دارم، چون کادر فنی تلاش‌های زیادی برای پیروزی انجام داده اند و به امید خدا در بازی فردا نتیجه هم خواهد گرفت.

 طاهری درباره برنامه باشگاه برای اهدای پاداش صعود احتمالی به مرحله بعد گفت: زحمات بازیکنان و ارزش آن‌ها با این رقم‌های پایین جبران نمی‌شود. پاداش‌های مادی حیف است که رقم بخورد و شادی دل که بچه‌ها ایجاد می‌کنند خیلی بالاتر از این حرفهاست.

امشب به تیم ملحق می‌شوم

او درباره برنامه سفر بازیکنان پرسپولیس به ابوظبی بیان کرد: طبق برنامه تیم شنبه صبح به سمت دبی حرکت کرد و تا امروز در دبی حضور داشتند و بعد از ظهر امروز به سمت ابوظبی حرکت می‌کنند ومن هم امشب به تیم ملحق می‌شوم تا سه شنبه از نزدیک شاهد این دیدار حساس باشم و به امید خدا چهارشنبه با یک پیروزی شیرین وارد ایران می‌شویم.

مشکل روادید بازیکنان از سوی یک هوادار حل شد

طاهری درباره مشکل همیشگی صدور روادید‌ها میان ایران و عربستان و مشکل محسن ربیع خواه خاطرنشان کرد: من ابتدا عرض کنم زمانی که لیست اعضای تیم را ارسال می‌کنیم عددی میان ۳۰ تا ۳۵ نفر هستند و زمانی که لیست را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم و از سمت فدراسیون نیز به کشور عربستان ارسال می‌شود در اینجا این مشکل به وجود آمد که کشور عربستان با لیست ۵۵ نفره مواجه شد و آن‌ها هم تعجب کردند و طی تماس‌های که با ما گرفتند و ارتباطی که ما با یک هوادار دلسوز در امارات برقرار کردیم کمک‌هایی انجام شد و این مشکل حل شد. اما مشکل ربیع خواه این بود که شماره پاسبورت او با شماره روادید هم خوانی نداشت واین موضوع هم توسط این هوادار دلسوز که دوست ندارد اسمش برده شود حل شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید